Ze gedraagt zich overigens al een tijdje als een peuter. Wil met alles meedoen met haar grote broers, maakt grappen en grollen, is zou eigenwijs als ik weet niet wat, rent door het huis als een dolleman (kan zo op atletiek

Praten begint langzaam op gang te komen. Elke dag weer een of twee nieuwe woordjes erbij. Ze kan steeds beter duidelijk maken wat ze wil. En als ze het niet duidelijk kan maken, regelt ze het zelf wel. Staat ze een boterham te smeren bij het aanrecht, of heeft ze zelf al een koekje geregeld uit de koektrommel

Eten doet ze uitstekend, de kale pasta fase die f en v hadden heeft ze overgeslagen. Ze eet gewoon lekker met de pot mee. Heerlijk zo'n normaal kind

Spelen gaat ze steeds meer doen. Gelukkig maar, want de afgelopen maanden kon ik echt niets voor mezelf doen. Altijd stond er een dametje naast me te gillen, of ze klom op mijn schoot, of trok aan mijn arm... Probeer dan maar eens te typen of was op te vouwen of een ander simpel klusje. Gek werd ik ervan...
Slapen 's middags is er ineens vanaf. Helaas (f sliep zelfs tot 3,5, kennelijk was ik verwend...) . Sinds ze (vanwege het klimmen uit het ledikant) in het juniorbedje ligt is het helemaal over met het slapen. Als ik haar wel in bed leg gaat ze enorm keten en alles overhoop halen en op de deur bonzen. Ze vind het gewoon veel te gezellig en interessant om beneden te zijn... Wel jammer hoor, dat die 2 uurtjes rust voorbij zijn. Dit heeft als gevolg dat ze zodra ze in de kinderwagen zit, in de bakfiets of in de auto pardoes in slaap valt. Tsja, je moet het ergens vandaan halen.
Met f en v heeft ze de grootste lol. Ze is dol op hen, geeft ze de hele dag kusjes en knuffels en zij zijn dol op haar

En Chantal, ik heb ook (zelfs bij nr 3) geen idee wat normaal is. Af en toe spookt ze dingen uit dat ik denk, dat kan toch niet, ze is nog geen eens 2. Ze is volgens mij nog sneller dan haar broers...
Hoe is het met Roos en Daan, dames?