Het was even lastig opstarten doordat ze in eerste instantie niet wilde aankomen maar juist afviel, maar inmiddels groeit ze goed en is ze haar geboortegewicht gelukkig ook al weer ruimschoots voorbij. De bijvoeding die ze nodig had als extra zetje de goede kant op zijn we nu weer aan het afbouwen en vervangen door live bv. Ben zó blij met de goede lk die ik daarbij ook gevonden had !
De grote broer en zus zijn helemaal weg van hun kleine zusje. Het eerste was ze 's morgens doen is naar haar toe om te kijken. Vervolgens wordt er druk onderhandeld wie de kinderwagen naar/van school mag duwen....... En 's avonds gaan ze pas naar bed als ze R00s gedag gezegd hebben.
Met mij en mijn vriend gaat het goed. Ondanks onze bizarre start en het feit dat we daardoor nu niet samenwonen.... Onze band wordt steeds hechter, we hebben het erg gezellig samen en genieten echt van ons kleintje.
Enige puntje van zorgen is nu nog wel haar gehoor. Bij de gehoorscreening die tegelijkertijd met de hielprik gedaan wordt gaf haar linkeroortje te weinig reactie. Deze test is twee weken later nogmaals gedaan, maar helaas met hetzelfde resultaat.
Daarom kwam er vorige week iemand van het audiologisch centrum met andere (gevoeligere) meetapparatuur langs, maar ook die kreeg na drie keer testen niet voldoende reactie.
Dus nu moeten we komende maand met R00s naar het audiologisch centrum in het zh waar ze haar oren uitgebreider gaan onderzoeken om uit te vinden waarom het linker oortje te weinig reageerde en of dit iets tijdelijks of blijvends is.
Ik hoop voor nu maar op het eerste. Al ben ik in ieder geval blij dat ze sowieso met het rechteroortje goed kan horen, zodat ze wel gewoon kan leren praten.
Mij is uitgelegd dat iemand met gehoor aan één kant niet kan bepalen waar vandaan een geluid komt en dat zo iemand meer last van rumoer uit de omgeving heeft (zoals op school in de klas).
Uiteraard ook nog wat foto's :