puzzelplaatje gelukt! :D Taart klaar + foto onderaan.
Moderator: Chantal
Re: puzzelplaatje gelukt! :D
nou, en terecht! Dit is hardstikke mooi joh!mamawanda schreef: Maar ik geloof dat ik wel tevreden ben![]()
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
- channiemam
- J&J HAWAII
Gaaaaaf.
1 van mijn eerste taarten was een little pony taart, maar dat plaatje was zeker niet zo goed gelukt als die van jou.
even kijken of ik er nog een foto van kan vinden............................................................................................................................

1 van mijn eerste taarten was een little pony taart, maar dat plaatje was zeker niet zo goed gelukt als die van jou.
even kijken of ik er nog een foto van kan vinden............................................................................................................................

Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Heel mooi! Ik heb ook wel eens een mlp gemaakt, jeetje, wat was dat een werk zeg! Deze zit er echt heel mooi uit, dat beloofd wat voor de taart!!!
Edit: C hiara zegt: wat een mooie pony-taat!!!
En ik heb ook even een foto gezocht van mijn mlp-taart. Was m'n eerste puzzeltje, zekerr niet zo mooi en straks als de jouwe!

Edit: C hiara zegt: wat een mooie pony-taat!!!
En ik heb ook even een foto gezocht van mijn mlp-taart. Was m'n eerste puzzeltje, zekerr niet zo mooi en straks als de jouwe!

Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Mooi geworden zeg! Ik vind het altijd zo knap, die puzzelplaatjes. En deze is echt geweldig mooi zeg! Ik laat em Mare maar niet zien 
(ik ga binnenkort mijn 1e maken, dan kom ik hier vast nog wel eens langszweven

(ik ga binnenkort mijn 1e maken, dan kom ik hier vast nog wel eens langszweven

Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)