Ik ben afgegaan op mijn intuïtie.
Hij ging om half 8 liggen en ik had in gedachten om hem rond tien uur wakker te maken. Hij begon uit zichzelf al te huilen, meestal wordt hij wel wat wakker na die tijd slapen, en toen heb ik hem echt helemaal wakker-wakker gemaakt. De horror. Hij werd inderdaad wakker maar deed zijn ogen niet open, haha. Ik heb "met geweld" zijn ogen opengedaan om de pupilreflex te controleren. Die was goed en ik merkte aan zijn bewegingen enzovoorts dat hij echt goed wakker was.
Nou, toen kreeg hij een slok om in slaap te gaan komen (lang leve de (.)(.) voeding) en toen reageerde hij ook gewoon op me als ik zijn naam noemde. M.a.w. dat was helemaal goed.
Vervolgens heeft hij een uur !! liggen huilen en mekkeren omdat het niet meer lukte om in slaap te komen. Ik denk dat hij ook misschien wel hoofdpijn gehad kan hebben. In app-overleg met mijn man besloten om hem rond drie uur nog eens wakker te maken. Dat werd uiteindelijk half vier omdat moeders de wekker uit had gedrukt in haar slaap

Hij werd echter alweer uit zichzelf wakker en met een lekkere slok heb ik hem weer rustig verder laten slapen.
Hij werd rond 7 uur ook nog eens wakker en toen is manlief naar hem toegegaan. Uiteindelijk heeft hij nog tot half tien doorgeslapen en is hij vandaag ultiem lief, knuffelig en vrolijk. Ligt nu weer lekker in bedje te knorren.