H@nnah slaapt af en toe een nachtje door, heerlijk maar ook nat... Voor mij dan
Aan de ene kant Lekker dat ze doorslaapt, kan ik even bijslapen, maar ik lek me helemaal onder. En dat vind ik echt niet prettig. Zoogcompressen heb ik los in een hempje zitten maar die schuiven nogal. Iemand misschien een gouden tip om zelf (en t dekbed enzo.)niet helemaal onder de bv te zitten smorgens? Hoe deden jullie dat?
Ik droeg een bh met eenhanddoek erin. En soms was zelfs dat niet genoeg. Dus had ik altijd een badlaken op mijn bed liggen zodat ik niet elke dag mn bed hoefde te verschonen
en een wiegemaat waterdichte molton ter hoogte van je borsten leggen onder je matrashoes (over dwars dus) en dan handdoeken en hydrofielluiers daar weer overheen....
edit: had jij nou ooit gedacht dat jij last zou hebben van zo'n mooi "luxe probleem"
Kruidvat heeft zoogkompressen met een kleefstukje waardoor ze op hun plek blijven zitten. Ik draag die 's nachts in zo'n BH-hemdje, afgelopen zomer bij de Action heb gekocht.
Ik gebruik ze 's nachts vooral omdat mijn ene borst lekt wanneer ik de andere geef en ik daardoor Bente niet lekker vast kan houden.
Groetjes,
Nynke, moeder van Sofie (dec. 2005), Lotte (jan. 2008) en Bente (11 aug. 2013)
Ik heb bij nr 3 een nacht-voedingsbh gekocht (eigenlijk om gewoon overdag te dragen, met mijn kleine cup is de keus beperkt) en die heb ik uiteindelijk lange tijd 's nachts gedragen met zoogcompressen. En op het bed een badlaken.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
en een wiegemaat waterdichte molton ter hoogte van je borsten leggen onder je matrashoes (over dwars dus) en dan handdoeken en hydrofielluiers daar weer overheen....
edit: had jij nou ooit gedacht dat jij last zou hebben van zo'n mooi "luxe probleem"
Nee nooit gedacht en daarom ben ik er wel/niet blij mee
ik ging er snachts toch uit om te kolven boven de wasbak
verder pads in mijn bh en twee badlakens onder me met daaronder een matje. zodoende hoefde ik alleen mijn pyjama en handdoeken te wassen en niet dagelijks mijn bed.