En, nou ben ik zo benieuwd he... wie is er in de afgelopen week nou echt cold turkey afgekickt ???
En wie heeft er minimaal 15x per dag gekeken of het forum het al weer deed??
In ieder geval vast heeeeeeeeel fijn voor velen dat het weer werkt! FB, zijn jullie er veel tijd aan kwijt geweest?
ik heb wel heeel vaak gekeken en ook gezocht op facebook waar dan toch die jip en janneke pagina was, maar niks gevonden (tenminste niet onze jip, haha)
wat was er nou eigenlijk aan de hand?
groetjes van rachel, moeder van raven(19-08-1999) en gallyon (11-07-2005)
Ik heb wat sites die ik regelmatig kijk in de bookmarks bovenaan mijn browser staan dus ik klikte er vaak uit automatisme op.
Wilde juist vandaag via facebook aan iemand vragen wat er toch was. Fijn dat we er weer zijn!
Ik heb vandaag wel aardig wat keren gekeken, omdat er elke keer een andere foutmelding was. Van page not found tot error 404. En toen ineens was Jip er weer.
Is er dan een Jip-fb-pagina? Kan iemand de link geven dan? Aangezien ik van Jip niemand aan mijn tijdlijn heb hangen heb ik een paar dagen terug Irene even gemaild omdat ik me afvroeg of er iets met mijn cookies mis kon zijn, of dat het gewoon aan Jip zelf lag.
Ik moet zeggen dat ik vaker op Jip klik als het forum het niet doet, dan wanneer het wel werkt.
Sandra (febr. 1969) solo-moeder van W outer (9 okt. 2000) en L ineke (20 dec. 2001)
en ook van M aartje* (26-29 sept. 1999)
L ineke woont samen met Vriendje (jan. 2002)
Poes Rosa (sept 2013)
Ik klikte 's morgens vroeg gewoontegetrouw op de link van jip. Daarna ben ik me met andere dingen bezig gaan houden. Echt afkicken was het trouwens niet.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen