Jesse heeft ivm zijn suikers nog t/m afgelopen donderdag bijvoeding (afgekolfde mm) gehad, maar daarna niet meer. Hij drinkt sinds die dag alle voedingen zelf bij mij. Sinds donderdag is hij ook weer aan het groeien! Hij was bij geboorte 3660 gram, afgevallen tot 3410 en vanmorgen zat hij alweer op 3600 gram!
De borstvoeding is goed op gang, zo goed zelfs dat Jesse meer dan genoeg heeft aan 1 borst per voeding. Hij verslikt zich regelmatig in de grote stroom melk....
De nachten gaan ook best goed. Ik voed hem 's avonds rond 22:30/ 23:00 nog en dan komt hij tussen 2:00 en 2:30 weer. De voeding daarna is dan rond 6 uur. In eigen bed slapen vind hij niet zo'n succes, het liefst ligt hij bij ons in bed. En aangezien ik dat zelf niet zo heel erg vind doen we dat ook maar....

Ivm mijn bekken heb ik 2 ochtenden extra kraamzorg gekregen, morgenochtend komen ze (heb ook stagiaire erbij) voor het laatst. Deze meiden zal ik echt gaan missen. Ze hebben samen mij een ontzettend fijne kraamtijd bezorgd. Ik heb kunnen uitrusten, relaxen en genoten van alles. Voor Marit en Danique waren ze ook super. Ze gingen met hen naar de kinderboerderij, speeltuin, deden soms boodschappen, bakten een taart en er werden volop nagels gelakt en andere meidendingen gedaan.
Wat een fantastische dagen waren dit!
Vanaf morgenmiddag is manlief een aantal dagen vrij, sowieso t/m volgende week maandag. Hij probeert volgende week nog wat vrije dagen te krijgen en anders moet ik het vanaf dan zelf doen.
Met mijn bekken gaat het redelijk, ik moet echt nog wel oppassen wat ik doe en alles goed over de dag verdelen. Als ik dat maar doe dan is het goed te doen.
Die blauwe wolk waar ik vorige week ook al over schreef is er nog steeds en voorlopig ben ik ook niet van plan om daar af te komen!