Wie is er wel eens naar deze beurs geweest?
Ik wil eigenlijk gaan samen met een vriendin, maar zij twijfelt een beetje omdat ze bang is dat het erg druk zal zijn en je er dan weinig aan hebt.
Mij lijkt het wel leuk, gewoon om lekker even te snuffelen en ideeën op te doen.
Zijn jullie nog van plan om te gaan, of om mee te doen aan de wedstrijd?
Taart en trends
Moderator: Chantal
Taart en trends
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Ik ben vorig jaar geweest en vond het veeeeeel te druk. Het zijn natuurlijk allemaal kleine dingetjes, taartspullen. Neemt weinig plek in, waardoor er op een klein oppervlakte heel veel staat. Grotere, ruimer opgezette kramen is haast geen optie, dus is het echt hutjemutje om zo'n kraam heen staan.
Geen onwil van de organisatie, of de standhouders. Deleukstetaarten bijvoorbeeld staan er echt wel met veel mensen, werken zich een slag in de rondte. Maar puur door het product kunnen ze niet met hele ruim op gezette kramen werken. (als je op de 9maanden/jongegezinnenbeurs bent geweest: kinderwagen zijn altijd ruim opgezette stands, spenen ed zijn hele volle kramen, met die laatste kun je het vergelijken)
Als je nog terecht kan bij een workshop: dat is wel heel leuk en volgens mij ook goedkoper dan normaal. Er zijn ook mooie taarten te zien. Maar daar kwam ik eerlijk gezegd niet voor. Ik dacht op mijn gemakje allemaal spulletjes te kunnen bekijken, en dat kon niet zo goed.
Geen onwil van de organisatie, of de standhouders. Deleukstetaarten bijvoorbeeld staan er echt wel met veel mensen, werken zich een slag in de rondte. Maar puur door het product kunnen ze niet met hele ruim op gezette kramen werken. (als je op de 9maanden/jongegezinnenbeurs bent geweest: kinderwagen zijn altijd ruim opgezette stands, spenen ed zijn hele volle kramen, met die laatste kun je het vergelijken)
Als je nog terecht kan bij een workshop: dat is wel heel leuk en volgens mij ook goedkoper dan normaal. Er zijn ook mooie taarten te zien. Maar daar kwam ik eerlijk gezegd niet voor. Ik dacht op mijn gemakje allemaal spulletjes te kunnen bekijken, en dat kon niet zo goed.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Ik zou best willen. En dan het liefst op de vrijdagavond, dat lijkt me het minst druk? De wedstrijdtaarten lijken me leuk om te zien, maar daar gaat het me niet om
.
Misschien is het leuk om samen te gaan? Mocht het erg druk zijn, kunnen we altijd nog ergens een bakkie koffie doen!

Misschien is het leuk om samen te gaan? Mocht het erg druk zijn, kunnen we altijd nog ergens een bakkie koffie doen!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
ik ben 2 x heen geweest. en 2 x druk... en eigenlijk weinig tot geen nieuwe spullen gespot. alles is al te koop in de webwinkels. wel is het vaak goedkoper bij t&t.
dit jaar ga ik niet, want ik heb het wel gezien 2 jaar achter elkaar.
de workshops zijn trouwens wel erg leuk hoor! en een stuk goedkoper als normaal!
ach, het is best leuk hoor, maar wel dringen af en toe.
dit jaar ga ik niet, want ik heb het wel gezien 2 jaar achter elkaar.
de workshops zijn trouwens wel erg leuk hoor! en een stuk goedkoper als normaal!
ach, het is best leuk hoor, maar wel dringen af en toe.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011