Vanmorgen bij het CB bleek onze kleine man al 5820 gram en 62 cm te zijn!
Dat verklaart waarom maatje 56 alleen nog maar past als ik flink ga proppen.
3 weken geleden was hij nog 4960 gram en 57 cm.... Ik krijg echt het idee dat we een reuzenbaby hebben!
Laatst gewijzigd door Miranda op wo jul 23, 2014 2:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ah wat een lekker mannetje! Ik had hem deze vakantie graag even in het echt bewondert, maar weet niet of dat gaat lukken...
Geniet ervan voor je het weet zit hij op school .
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Elke keer als ik de titel zie verwacht ik een verhaal over een familielid dat tijdens een verjaardag slagroom aan Jesse wil voeren
Wel heerlijk hoor, lekker mannetje!
Mirjam schreef:Wat heerlijk dat hij het zo goed doet Miranda.
Hoe is het met jou?
Goed hoor Mirjam! Ik voel mij prima, veel beter als bij de meisjes. Nog wel last van mijn bekken maar lang zoveel niet als ik bij de meisjes had.
Ik vind de vakantie nu wel pittig, vooral nu Jesse nog nachtvoedingen krijgt. Overdag heb ik amper tijd om bij te slapen omdat Marit en Danique (vooral Danique) dan veel aandacht vragen. Gelukkig heeft A lexander nu ook vakantie en kan ik toch af en toe even bijslapen.
Al met al gaat het zoveel beter dan bij Marit en Danique, ik geniet daar volop van!