Hannah deed het toen ze 14mnd was, van de ene op de andere nacht sliep ze door.
En Rana lijkt het nu te doen!
Maandagavond ging ik om 23.30u naar bed. Eigenlijk een beetje te laat, maar probeerde toch wakker te blijven omdat Rana meestal rond middernacht nog komt voor een voeding. Eigenlijk komt ze 's nachts nog heel vaak om een voeding, dat kan zelfs iedere 2 a 3 uur zijn! Maar ze werd gewoon niet wakker (!) Ik kon er gewoon niet van slapen. Ben een paar keer gaan kijken of het toch wel goed ging... Hoe laat ze uiteindelijk precies kwam weet ik niet, maar het moet al onder de ochtend geweest zijn. 4 uur/5 u/6u? Mijn borsten stonden op knappen en mijn shirt was doorweekt! bah!
Dinsdagnacht lag ze er rond 21u in en rond 8u 's ochtends heb ik haar wakker gemaakt! Weer met overvolle borsten natuurlijk!
Ze is niet zo lekker, een beetje ziekjes en koortsig deze dagen. Maar ook afgelopen nacht sliep ze het grootste gedeelte van de nacht door en werd ze alleen 1x vroeg in de ochtend wakker voor een voeding. Wel heerlijk hoor

Misschien komt het omdat ik haar sinds deze week net als grote zus gewoon wakker in bed leg en dan wegloop. Terwijl ik hiervoor altijd in slaap voedde of in de doek? En sinds vorige week loopt ze ook als een trein! Het gaat ineens zo hard met 'r!
Ze maakt een mega sprong in haar ontwikkeling