grrrr! Ik heb een hekel aan de busjes. Altijd is er wel weer wat, ik raak soms zo gefrustreerd. Als ik mogelijkheden had zoals bergen energie dan deed ik het zelf....

Mijn vraag.
Hier heb ik geleerd dat de gordel onder de arm door doen gevaarlijk is ivm inwendige bloedingen, kan iemand mij laten zien waar dit zwart op wit staat?
D is lang genoeg om hem via haar schouder te laten lopen, dit wil ik ook. In eigenauto wil ze dit vaak niet omdat het in het busje anders gaat. Bij vorige chaufeur deed ik het zelf en was het probleem ook in eigen auto verdwenen. De nieuwe chaufeur doet het nu zelf en vanochtend een discussie achtig iets erover gevoerd.
Tja conclussie wat mij betreft*, geen gordel en zit verhoger is er nodig, want ze stikken als de gordel over de schouder zit en krijgen een inwendige bloeding als hij onder de arm zit.
*dit is niet daadwerkelijk mijn conclussie, maar ik ben zo gefrustreed op dit moment. en dat komt door elke keer weer wat. En deze chaufeur ligt mij ook niet, dat speelt ook mee. Kan wel denken, straks is ze hier weg, maar conex xion is wat dat betreft toch beter dan klo mp en dan moet ze met klo mp mee en dat is ook helemaal niets