Onze oudste wil graag een trampolinetaart voor haar verjaardag. Voor het eerst boetseren dus!! Best spannend. Het wordt een ronde taart (22 cm) met een trampoline erop en daarop een poppetje. Maar wat moet ik er nu omheen maken, bv. op de rand? Iets erbij is nog wel leuk, maar ik ben even inspiratieloos. Heeft iemand leuke ideeën voor op de zijkant en/of de 2 stripjes langs de trampoline?
Edit: en wat zou een goede kleur zijn om de taart te bekleden? De trampoline wordt zoals 'ie in het echt is, dus blauwe rand en wit springdeel met rode lijntjes.
Update 27 februari
Hij is af!

Eerste keer boetseren, eerste keer met fondant werken. Ben best tevreden, alleen de taart zelf is niet zo strak geworden als ik had gewild. De paarse kleur wilde ze zelf overigens. O en dat pakje

Dat is dus een replica van haar eigen wedstrijdpakje. Alleen de glitters mislukte en het werd echt parelmoer, dus nu legt ze aan iedereen uit dat het roze is maar dat haar pakje rood is

Maar het was een enorme crime om 'm te maken zo zeg. Hier zie je het pakje (met A my erin
http://www.gymxl.nl/home/website/images ... Blok1.jpeg Amy is het tweede meisje van rechts.

- Trampolinetaart klein.jpg (56.37 KiB) 9475 keer bekeken