Ongerust - goed nieuws!
Re: Ongerust - goed nieuws!
Wat een fijn bericht zeg! Mooi meisje is het!
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Wat de oorzaak van myoclonien bij baby's is, is van buiten af niet goed te beoordelen, en kan een uiting zijn van (zeer) ernstige problematiek welke een zo snel mogelijke diagnostiek en behandeling vereisen.Mamalon schreef:Wat een opluchting zeg.
Fijn dat er alsnog zo is doorgepakt. Hopelijk is dit niet een bevestiging voor die huisarts dat zijn eerste beslissing een goede was...
Daarom is een laagdrempelig doorsturen en onderzoeken in zulk soort gevallen van groot belang. Niet voor niks dat het WKZ razendsnel een EEG inplande toen de ha er wel achteraan ging...
En oh ja, Li se tte, UMCG is wel héél ver van hier hoor

Wat een opluchting moet dit zijn. Fijn dat er uiteindelijk toch zo snel is doorgepakt, jammer dat je er zelf zo ontzettend achteraan moest gaan. Je kan in ieder geval rustig het weekend weer in. Geniet maar dubbel van de paasdagen.
mv M.yrthe (juni 2005), B.en (mei 2007) en J.esse (maart 2010)
Wat een opluchting moet dat zijn! Gelukkig dat het zo blijkt mee te vallen! Goede paasdagen!
!nge, mv $tijn ('03), C@rmen ('04) en R0san ('06)
Fijn!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Dankjewel voor de toelichting

Jo Jo schreef:Wat de oorzaak van myoclonien bij baby's is, is van buiten af niet goed te beoordelen, en kan een uiting zijn van (zeer) ernstige problematiek welke een zo snel mogelijke diagnostiek en behandeling vereisen.Mamalon schreef:Wat een opluchting zeg.
Fijn dat er alsnog zo is doorgepakt. Hopelijk is dit niet een bevestiging voor die huisarts dat zijn eerste beslissing een goede was...
Daarom is een laagdrempelig doorsturen en onderzoeken in zulk soort gevallen van groot belang. Niet voor niks dat het WKZ razendsnel een EEG inplande toen de ha er wel achteraan ging...
En oh ja, Li se tte, UMCG is wel héél ver van hier hoordat zou mij iets teveel reistijd zijn ...
Mamalon
Heel fijn. Goed dat ze zo snel terecht kon. Ik wens jullie een heel fijn Paasweekend toe.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
o wat fijn zeg!
Blij dat het goed nieuws i wat je met ons delen kunt.
Blij dat het goed nieuws i wat je met ons delen kunt.
moeder van Ger t-J an 23-3-2006 en
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
T ess a 12-4-2009 - 25-4-2009 en
De bor a 08-11-2010
Wat fijn dat ze je gelijk gerust konden stellen. Goed dat je hebt doorgezet!
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15