3 posts voor je eigen onderwerp?
3 posts voor je eigen onderwerp?
Hallo,
Ik kon pas een nieuw onderwerp aanmaken nadat ik drie posts geplaatst had. Hebben jullie dat expres gedaan? Het forum geeft een melding dat je geen URL/link in je bericht mag zetten tot je drie posts geplaatst hebt, maar die zaten er niet in.
@
Ik kon pas een nieuw onderwerp aanmaken nadat ik drie posts geplaatst had. Hebben jullie dat expres gedaan? Het forum geeft een melding dat je geen URL/link in je bericht mag zetten tot je drie posts geplaatst hebt, maar die zaten er niet in.
@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Dat zorgt ervoor dat je minder last hebt van mensen die reclame komen maken in je forum.
Die zullen dus eerst drie keer moeten reageren alvorens ze zelf hun boodschap mogen verkondigen. En voor die tijd hebben we ze hopelijk al in de smiezen.
Janneke
Die zullen dus eerst drie keer moeten reageren alvorens ze zelf hun boodschap mogen verkondigen. En voor die tijd hebben we ze hopelijk al in de smiezen.
Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS
Nee, dat is niet per subforum instelbaar.
En hij werkt dus ook niet helemaal lekker want het is de bedoeling dat er geen URL in een bericht komt te staan maar nu maakt ie het posten van een eigen bericht helemaal onmogelijk. Dus dat is niet handig.
We denken er nog over na.
Janneke
En hij werkt dus ook niet helemaal lekker want het is de bedoeling dat er geen URL in een bericht komt te staan maar nu maakt ie het posten van een eigen bericht helemaal onmogelijk. Dus dat is niet handig.
We denken er nog over na.
Janneke
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.
Ooo dat weet ik niet eigenlijk.Nancy schreef:Is dat zo? Is deze functie niet per subforum instelbaar?Gina schreef:Het enige nadeel hierbij vind ik wel dat nieuwelingen zich niet eerst voor kunnen stellen. Maar ach daar kom ik wel weer overheen. Het voordeel is veel beter.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Ja, dit had ik ook. Ik snapte er niks van, toen ik een deel van de tekst weghaalde werd het wel geplaatst (het was een reactie in een topic).marjolein62b schreef:Op zich een goede functie echter.
Ik heb ook een bericht niet kunnen posten omdat er volgens deze melding een url in stond, en die stond er echt niet in.
- marjolein62b
- J&J MAURITIUS