Vragen over spullen van Taart en Decoratie

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Ilse501
J&J HAWAII

Vragen over spullen van Taart en Decoratie

Bericht door Ilse501 »

EC mix voor biscuit. Kent iemand die van Taart en Decoratie? Vergelijkbaar met die van funcakes?

En de M&B rolfondant? Is die bekend bij iemand?

Hoe snel is de levering van Taart en Decoratie eigenlijk? Als ik dit weekend bestel, heb ik het dan woensdag of uiterlijk donderdag in huis? Ben weer eens te laat met verzamelen van ingrediënten :evil:

En hoe is de rolfondant die De leukste taarten verkoopt onder de naam funcakes?
Laatst gewijzigd door Ilse501 op za okt 02, 2010 5:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Ja, dat had ik geplaatst, maar vlak daarna zelf gevonden. En dus berichtje weggehaald. Sorry................. Wil je je berichtje nog een keer tikken of was het alleen over waar ik die kon vinden=

Sinder

Bericht door Sinder »

Ilse, ik heb een hele grote voorraad in huis tegenwoordig. Wat heb je nodig?
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Hier in Zwolle kun je het nu ook bij Pipoos kopen, of kom je nooit bij een Pipoos in de buurt?
Hanneke
J&J SANTORINI

Bericht door Hanneke »

Ik ken de merken/spullen die jij noemt niet, maar Taart en Decoratie is normaal wel lekker snel met leveren, zeker als je meteen met Ideal betaalt.
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Sinder schreef:Ilse, ik heb een hele grote voorraad in huis tegenwoordig. Wat heb je nodig?
Dat is lief, dank je wel.
Ik heb net een bestelling geplaatst. Ik hoop dat ze op tijd leveren, dan gaat het lukken.
En ander heb ik in ieder geval buiscuitmix en rolfondant nodig. Kan ik dat dan eventueel donderdag komen halen, mochten ze toch niet op tijd leveren? De andere dingen in de bestelling kan ik wel zonder, maar dan worden de taarten anders dan de bedoeling is (weet de opdrachtgeefster niet, maar ik wel :lol: ).

Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

mamawanda schreef:
Ilse501 schreef:Ja, dat had ik geplaatst, maar vlak daarna zelf gevonden. En dus berichtje weggehaald. Sorry................. Wil je je berichtje nog een keer tikken of was het alleen over waar ik die kon vinden=
Was idd alleen waar je ze kon vinden. Ik dacht al dat ik begon te malen :wink:
Proest......... :lol:
Maar wie zegt dat je dat niet doet :twisted: :lol:

Sinder

Bericht door Sinder »

biscuitmix heb ik zat in huis. Rolfondant volgens mij alleen in de kleur bruin. Wel heel veel marsepein.
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Als het goed is, komt de bestelling morgen en anders woensdag, vertelden ze me bij T&D. MArsepein ken ik niet met werken, dus ik hoop dat ik alles op tijd heb. Je hoort het wel.

Sinder

Bericht door Sinder »

ik vind marsepein makkelijker maar goed, als je het niet gewend bent, weet ik het niet. Je hebt mijn 06?
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Ja, dat heb ik. Dank je. Ik hoop dat ik hem niet nodig heb voor dit.
Ik lust geen marsepein, dus vandaar dat ik me op fondant heb toegelegd. En de huidige opdrachtgever wil ook liever geen marsepein op de taarten.

Sinder

Bericht door Sinder »

ik ben net nog langs je gereden, had een bruidsbeurs in Bathmen. Jemig, dat is het einde van de wereld zo ongeveer :twisted:
Plaats reactie