Kenwood KMX 50 KMIX

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Mirjam

Kenwood KMX 50 KMIX

Bericht door Mirjam »

Ik wil heel graag een betere mixer dan ik nu heb.
Niet alleen op beslag mee te maken, maar ook om eventueel bonbonvulling mee te maken.
Wat denken jullie? Zou deze machine er geschikt voor zijn?
Linkje
J&J SANTORINI

Bericht door Linkje »

Ik heb er geen verstand van, maar dit ziet er wel uit als een degelijke machine. Toevallig is deze machine in de aanbieding bij de BCC. Ik zag hem vanochtend op http://www.dagaanbieding.net staan.
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Linkje schreef:Ik heb er geen verstand van, maar dit ziet er wel uit als een degelijke machine. Toevallig is deze machine in de aanbieding bij de BCC. Ik zag hem vanochtend op http://www.dagaanbieding.net staan.
Dat was ook de reden dat manlief me vanmorgen op[ deze machine attendeerde.
Ik zal morgen wel even bj de bcc langsgaan om te kijken.
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Ik ben heel benieuwd. Ik (wij eigenlijk) willen een echte KitchenAid. Eigenlijk. Maar als ik dit zie ... net JW gebeld of we idd echt wel een echte KA willen ... de kniepstuver komt in me naar boven ;)

Maar eerst Heine nog maar even afwachten. :evil:
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Mir

Bericht door Mir »

Ik heb een kenwood Kmix en ben daar erg tevreden over.
Ik weet niet of het precies dezelfde is als die jij bedoelt.
Mir

Bericht door Mir »

Even nagekeken en ja, het is dezelfde.

Je mag 'm komen uitproberen als je wilt, hoor.
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Hij ziet er op de site van Kenwood ook wel erg mooi uit.
Mmmm had ook steeds in mijn hoofd dat ik een Kitchen Aid wilde.
Mir

Bericht door Mir »

ja, ik ook. Maar ik vond het prijsverschil echt te groot. Ik heb voor de kenwood 180 euro betaald, maar dat was een dagaanbieding bij ibood.
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Eric heeft hem zojuist voor me besteld bij de BCC voor 149 euro. En nou maar hopen dat het wel echt de machine is en niet de pastastukken zoals bij H eine, want de prijzen liggen bij andere winkels een stuk hoger.
Al stelt het me wel egrust dat Mir hem ook voor een goede prijs heeft gekocht.
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

artcoco schreef:
Mirjam schreef:Eric heeft hem zojuist voor me besteld bij de BCC voor 149 euro. En nou maar hopen dat het wel echt de machine is en niet de pastastukken zoals bij H eine, want de prijzen liggen bij andere winkels een stuk hoger.
:D

Tja, ik heb ook ergens mijn zinnen op een KA gezet. Niet alleen door het Heine verhaal hoor, daarvoor al, dat was de reden dat ik ernaar op zoek was. Ergens iets met een ontwerp dat in mijn hoofd gewoon het prototype is voor keukenmachines... vast gevoed door (sluik) marketing, ik ben schuldig!

Maar het verschil is zeker flink. Hij is regelmatig ook bij de Makro in de aanbieding (219 euro ex btw), dan gaat mijn rationele hersendeel ook wel piepen hoor. Tot nu toe kon ik hem aan...
Helemaal mijun idee Croina, zoals jij het ook hebt. JW zei vanmiddag, zonder aarzelen: Kopen :S. En als we die van Heine ook nog kunnen kopen (denk het niet ...) dan zien we wel wat we doen. Tja ... Ik ga nog even vergelijkend warenonderzoek doen (moet van Heine immers toch).
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
bianca

Wie heeft deze toen besteld en ontvangen ?

Bericht door bianca »

Ik heb hem besteld en betaald maar hij is nog niet geleverd, nu heb ik er vorige week achter aan gebeld en toen bleek hij niet meer op voorraad te zijn en nageleverd te worden.

t zou toch niet weer een foutje zijn :shock:
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Ohhhh, ben heel benieuwd. Zou wel ontzettend balen zijn zeg.
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Eric heeft net gebeld en ook die van ons wordt nageleverd.
Balen!
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Ik heb em dus binnen. Niet de KMX maar ik had een andere aangeboden gekregen en van die aanbieding heb ik gebruik gemaakt. Ben er helemaal happy mee, ondanks dat het geen KA is (had toch wel mijn voorkeur, heb nu een hele andere, maar soit).

Nog bedankt voor de link nog Mirjam! Wel vreemd dat ie bij jullie nagestuurd wordt. Ik kon ook nog kiezen tussen een zwasrte en een riode, maar ze hadden me eerder dus een andere aangeboden en die heb ik dus genomen.

Ik was nog we; sceptisch of het wel zou lukken, maar dus toch. Gelukkig geen Heine verhaal.
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Ze hebben Eric vanmorgen een rode aangeboden, maar dat wil ik niet.
Wat voor een heb jij nu?
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

Ik heb de KMC 560. Het was een foutje dat ze me die hebben aangeboden, maar ik had het op de voicemail staan, dus ze konden niet meer terug.

Toen ik later belde kon ik kiezen tussen een zwarte en een rode, maar toen ik zei dat ze me een ander aanbod hadden gedaan en dat ik dat op de voicemail had, kon ik die optie ook nog kiezen.
Mon
J&J SANTORINI

Bericht door Mon »

artcoco schreef:
Mon schreef:Ik heb de KMC 560. Het was een foutje dat ze me die hebben aangeboden, maar ik had het op de voicemail staan, dus ze konden niet meer terug.

Toen ik later belde kon ik kiezen tussen een zwarte en een rode, maar toen ik zei dat ze me een ander aanbod hadden gedaan en dat ik dat op de voicemail had, kon ik die optie ook nog kiezen.
Wow, jij bent keihard! Waar ben je in training geweest?! :wink:
:D
Plaats reactie