Aanmelden anders ....

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
roetje

Aanmelden anders ....

Bericht door roetje »

M is sinds tijdje bij logopedist voor haar uitspraak, die ontzettend achter loopt. (terwijl woordenschat dan weer ontzettend voorloopt).
Het loopt echter voor geen meter, ondertussen met zorgjuf op school besproken, met haar juf. En gisteren ook met kinderarts. (zorgjuf sprak over ASS) De woorden van kinderarts waren er klopt idd iets niet in het plaatje, maar we moeten zoeken wat het juist is.
Volgende woensdag heeft ze afspraak bij gespesialiseerde kiné, zodat die al eens naar haar kan kijken en kinderarts gaat het bespreken met kinderneuroloog en het team in ziekenhuis.
Mag ik?? Geen idee wat ik er mee wil trouwens, heb voor de moment teveel vragen om ze ordelijk te kunnen stellen. Maar misschien helpt het net wel om mijn gedachten te ordenen.
Laatst gewijzigd door roetje op wo okt 13, 2010 10:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Liesje28
J&J MAURITIUS

Bericht door Liesje28 »

Ik denk dat je je titel even moet wijzigen, het is niet zo duidelijk dat het om een aanvraag voor het subforum gaat, en ook je berichtje valt het niet zo goed op te maken. :) De moderators zullen het dan oppikken....
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
roetje

Bericht door roetje »

Martine, dankje voor aanbod, ga het vandaag nog ergens doen. Moet alleen even gedachten beetje op rijtje zetten om het in pb te gieten.
Angelique
J&J MALEDIVEN

Bericht door Angelique »

roetje schreef:Martine, dankje voor aanbod, ga het vandaag nog ergens doen. Moet alleen even gedachten beetje op rijtje zetten om het in pb te gieten.
Bovenstaand stukje is prima hoor. Ik had het idd niet gezien, er is nl een aanmeld draad. Ik zie dat die nog niet sticky is, dat kan ik nl niet, dat moet FB doen....
:crazy:
roetje

Bericht door roetje »

O ja Martine, je mag perfect wat ik je gepbt heb daar zetten, als mensen meer info willen of zo
Plaats reactie