bruidstaart en wereldreis, tips gevraagd

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

bruidstaart en wereldreis, tips gevraagd

Bericht door diane76 »

Ik mag volgende maand een bruidstaart maken. Het bruidspaar gaat aansluitend op wereldreis, dat is eigenlijk het enige wat ik van ze weet! Ze zijn een beetje té makkelijk, 'kijk maar wat je doet' zeggen ze. Ze geven geen antwoord op vragen als , lievelngskleur, stijl van inrichten, hoe ziet het kaartje eruit... Lastig dus.

Ze willen twee lagen voor 50 mensen. (welke grootte denken jullie? Ik heb ze aangeraden om een derde laag erbij te doen...) Ik dacht dat ik op de zijkant van de bovenste het noordelijk halfrond kon maken, en op e zijkant va de onderste het zuidelijk halfrond. Zou dat een beetje goed overkomen? En dan het bruidspaar in een bootje? Of een vliegtuigje van de ene naar de andere taart laten vliegen? Met een banner 'just married' erachter? (mmm... kan ik dat wel...) Ze willen een etagère, dus ruimte genoeg voor iets vliegends!

Ik heb dus wel ideeen, maar kom er niet echt uit.

Wat denken jullie? Hebben jullie nog goede ideeen en/of tips?
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Nynke
J&J SANTORINI

Bericht door Nynke »

Heb je een trouwkaartje van het stel? Misschien kan je daarop opmaken wat hun stijl is en met de taart aansluiten bij de stijl van het kaartje. Tja, en als er zoveel onduidelijk is, toch nog een keer met gerichte vragen om de tafel gaan zitten.... Je wilt niet achteraf horen dat ze dit toch niet in gedachten hadden.
Groetjes,

Nynke, moeder van Sofie (dec. 2005), Lotte (jan. 2008) en Bente (11 aug. 2013)

Met liefs en lapjes
Jeanet

Bericht door Jeanet »

mischien kun je wel de twee lagen aan houden en een taart apart in dezelfde stijl erbij doen voor de gasten...

dan heb je en genoeg en een mooie taart..

tjaa verder geen idee, kun je geen kaartje bemachtigen???
hebben ze geen hyves zpdat je even ziet wat voor lui het zijn hahaha
Chabeli

Bericht door Chabeli »

hmm tja ik weet niet hoe belangrijk die wereldreis voor hen als stel is, maar persoonlijk zou ik het thema niet echt geschikt vinden voor een bruidstaart (maar dat is mijn persoonlijke mening). Ik zou dan toch kiezen voor iets klassiekers: lichte kleuren, mooie versiering erop. Maar...als zij die wereldreis wél bijv in hun uitnodiging vermelden, dan beschouwen zij dat dus wel als gelieerd aan hun huwelijk/leven samen en dan past het weer wel...

Lastig! Ik zou dus ook zeker proberen, zoals al is voorgesteld, een uitnodiging proberen te bemachtigen. Of jouw idee aan hen voorleggen, kijken wat ze ervan vinden.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Lastig hè? Ik heb ook nog steeds geen reactie op mijn laatste mail... Hopelijk komen ze snel met info, anders wordt het dus een standaard taart. Voor mij een gemiste kans, je kan zo'n taart zo mooi persoonlijk maken!

Misschien komt er binnenkort wel iemand die een 'wereld-taart' wil, kan ik me alsnog uitleven :wink: .
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Plaats reactie