Aanmelden Afvallers (WAT MOET IK DOEN???)
- m-v-Lara/Ilse
- J&J SANTORINI
Aanmelden Afvallers (WAT MOET IK DOEN???)
Ik had me in het aanmeldingsdraadje van Birthe ook getracht aan te melden, maar mss wordt dat draadje niet meer gelezen door FB?
Hopelijk lukt het nu wel;-)
Dames, waarom lukt het me niet om me aan te melden voor dit subforum?? Wie moet ik hiervoor pb-en? Of is iedereen van FB op vakantie?
Hopelijk lukt het nu wel;-)
Dames, waarom lukt het me niet om me aan te melden voor dit subforum?? Wie moet ik hiervoor pb-en? Of is iedereen van FB op vakantie?
Laatst gewijzigd door m-v-Lara/Ilse op vr okt 22, 2010 12:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
- m-v-Lara/Ilse
- J&J SANTORINI
Nou dames, net als afvallen zelf valt het aanmelden voor het subforum ook niet mee.
Ik heb me in drie draadjes gemeld, een pb naar de helpdesk verstuurd en nog een pb verstuurd. Enne, net als afvallen is het nog niet gelukt!
~
Misschien is het een test om te kijken of je voldoende doorzettingsvermogen hebt??
Ik heb me in drie draadjes gemeld, een pb naar de helpdesk verstuurd en nog een pb verstuurd. Enne, net als afvallen is het nog niet gelukt!
Misschien is het een test om te kijken of je voldoende doorzettingsvermogen hebt??
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
-
Mamarielle
- J&J SANTORINI
Maar dat kan ik vanaf hier weer niet zien. Laatste keer dat ik je zag was eind april.martineb schreef:Nou, ik was anders het afgelopen half jaar 6 kilo aangekomenMireille schreef:Aaaah.... ik dacht even dat ik nu toch echt aan een nieuwe bril toe was. Pfieuw.Zat al aardig boven mijn gewicht....
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
-
anna