suikervekken op fondant

Moderator: Chantal

Plaats reactie
bianca

suikervekken op fondant

Bericht door bianca »

ja ja ik ben ook aangestoken met het taartenbakvuris en vorige week bij Monique mijn eerste taart gemaakt :D daarna gelijk een dikke bestelling gedaan bij de leukste taarten en vandaag een puzzelplaatje in elkaar gefreubeld .. maar nu zitten er nog suikervlekken op .... vooral bij rood is het bijna niet mooi te krijgen .... iemand tips ?

groetjes Bianca
bianca

ja die vlekken

Bericht door bianca »

ik heb al wat gewreven maar daarmee verdwenen ze niet , en met rood lijkt er helemaal zo'n waas over te zitten, misschien toch beter vet ipv suiker gebruiken de volgende keer ??
Jeanet

Bericht door Jeanet »

maarree dat plaatje willen we wel even zien!!
bianca

hihi

Bericht door bianca »

morgen okey ?!! ligt in de vriezer inmiddels maar ik heb een foto gemaakt dus doe ik morgen !
Cindy

Bericht door Cindy »

Ik gebruik zelf geen poedersuiker, maar mijn vriendin wel. Zij zegt dat de suiker verdwijnt als de taart in de koelkast heeft gestaan. Aangezien jouw taart nu in de vriezer staat en straks in de koelkast zal ontdooien, zou (volgens die vriendin dan he) de poedersuiker straks niet meer te zien moeten zijn.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

wat cindy zegt :)
en je weet dat die plaatje niet de vriezer in hoeven om ze te bewaren? kunnen ook gewoon in een bakje bewaard blijven.
ben benieuwd wat je gemaakt hebt!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Suzanne

Re: hihi

Bericht door Suzanne »

bianca schreef:morgen okey ?!! ligt in de vriezer inmiddels maar ik heb een foto gemaakt dus doe ik morgen !
Dan hoef je je geen zorgen te maken over die poedersuikervlekken, zie je niets meer van na het ontdooien!!
Jeanet

Bericht door Jeanet »

het is morgen......
bianca

Helemaal fijn !!

Bericht door bianca »

bedankt dames ! als de taart klaar is plaats ik zeker een foto !
Plaats reactie