Moderator: Chantal
Uitsteker?!?!?! Als ik geweten had dat er een uitsteker voor was, dan had ik dat ding allang aangeschaft hoorSinder schreef:oh wat goed zeg... ik ben heel lui.. met mijn uitsteker. Nadat ik het ook zo ooit gedaan had en er zó klaar mee was! Ding was duur maar heeft zijn geld wel terugverdiend.
Pfoe gelukkig, ik schrok al. En natuurlijk heb ik niet gegoogled en heb ik dus helemaal geen makkelijke uitstekers gevonden en ook helemaal geen leuke andere uitstekers, dat scheelt ook nog weerSinder schreef:hihi Mon... oeps euh... uitsteker?? Nee hoor...
Nee hoor, totaal niet gemeen, want ik heb de link gewoon niet geopend en ik heb dus niet gezien dat dat idd de site was die ik gevonden heb. Ehm, niet gevonden dus
Gelukkig, ik ging me bijna schuldig voelen.Mon schreef:Nee hoor, totaal niet gemeen, want ik heb de link gewoon niet geopend en ik heb dus niet gezien dat dat idd de site was die ik gevonden heb. Ehm, niet gevonden dus. Ik heb net weer een bestelling gedaan bij deleukstetaarten, dus ik ga hier nu echt niets bestellen, echt niet. Ik weet dus niet eens welke site het is he, dus dat maakt het allemaal makkelijker.
Leuke hobby hoor, kan je je geld wel in kwijt