Bedankt allemaal voor de felicitaties! Gefeliciteerd Petra met Cay en alvast gefeliciteerd Annemarie met Linda, dat jullie een fijne dag hebben morgen!
Wat het peuterbed betreft, Amelie is ook zeer ondernemend, maar als ze wakker wordt blijft ze in bed en roept me dan. Dus dat scheelt wel, maar laatst had ze Hannelore wakker gemaakt en zei ze : 'zusje, mama kijken'. Dus daar kwamen ze met z'n tweeen om 2.30 's nachts...

Ze heeft ook een slaapzakje aan, maar het is er eentje met beentjes, dus ze kan er wel mee lopen. En vanacht werd ik wakker omdat ik iemand hoorde huilen, stond Hannelore naast Amelie's bed te huilen en zei verontwaardigd:'Amelie heeft mij wakker gemaakt.....' Ik hoorde Amelie ook huilen dus ik in haar bed kijken, geen kind te vinden! Dus ik dacht die is uit het bed gevallen en ligt ernaast op de grond (nou ja, ik heb er een matrasje liggen) , maar nee hoor...drie keer raden waar ze zat!........Onder het bed!
Rangschikken dat doet Amelie ook heel erg graag, vind ik wel grappig, want Hannelore heeft dat nooit gedaan.
Ja, nog een half jaartje en dan mag Amelie ook naar school, ik kijk er al naar uit

Ik denk wel dat ze het heel erg leuk gaat vinden, want gisteren heeft ze al ingebroken in het fietsenhok van de school. Gelukkig was er nog een juf om de deur open te maken zodat we haar eruit konden halen...anders was ze er echt niet vrijwillig uit gekomen!
Miranda, ik duim voor je.