Met Linde gaat het supergoed, het praten gaat nu echt heel snel vooruit, zo grappig om te zien (horen

Ze zit heerlijk in haar vel, is zo vrolijk, krijgt intresse in prinssesengedoe

De 2e verjaardag komt met rasse schreden dichterbij

Ik kan me je gevoel voorstellen hoor, maar wat mij betreft ben je gewoon welkom! Misschien blijkt er op een bepaald moment toch iets te zijn waarmee Sacha meer "gelijkloopt" met een van de anderen. En zo niet: toch gezellig als je gewoon meeschrijft! Alle kinderen zijn nou eenmaal niet hetzelfde... (gelukkig maar, toch?).Eghosa01 schreef:Ik heb heel weinig in het andere draadje geschreven... dat kwam/komt eigenlijk omdat ik het idee heb "op te scheppen" als ik over Sasha schrijf.. heb het idee dat het zo over komt.. Zo bedoel ik het helemaal niet... maar dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik zo weinig meeschreef in het verdwenen draadje... Sasha kan en doet al zoveel, en als ik de dan de ontzettend leuke en lieve verhalen van jullie kinderen lees, "durf" ik eigenlijk niet te schrijven of reageren, omdat ik dan denk dat ik dus "op schep"... Nou ja, snappen jullie me nog... dus ik zou het heel leuk vinden om hier weer mee te schrijven maar moet mezelf even over dat punt heen tillen...
Hé, gewoon lekker meeschrijven hoor! Danique is ook niet de snelste volgens mij en ik moet daar erg aan wennen. Marit was zo vlot met alles, ik moet gewoon afkicken....Eghosa01 schreef:Ik heb heel weinig in het andere draadje geschreven... dat kwam/komt eigenlijk omdat ik het idee heb "op te scheppen" als ik over Sasha schrijf.. heb het idee dat het zo over komt.. Zo bedoel ik het helemaal niet... maar dat is eigenlijk de grootste reden waarom ik zo weinig meeschreef in het verdwenen draadje... Sasha kan en doet al zoveel, en als ik de dan de ontzettend leuke en lieve verhalen van jullie kinderen lees, "durf" ik eigenlijk niet te schrijven of reageren, omdat ik dan denk dat ik dus "op schep"... Nou ja, snappen jullie me nog... dus ik zou het heel leuk vinden om hier weer mee te schrijven maar moet mezelf even over dat punt heen tillen...
Wat knap van Linde! Zo ver is V nog niet. Ze is echt hard gegaan wat praten betreft, want ik kan me nog herinneren dat je je er toch een klein beetje zorgen over maakte... De ikke-ikke mentaliteit zit er bij V trouwens ook wel in hoor.Annemarie schreef:Weet je wat ik knap van Linde vind, ze weet dat zij ik is. Thijs zei op deze leeftijd, jij wil een boterham en dan bedoelde hij zichzelf. Wij zeggen immers altijd jij tegen ze.
Linde's mentaliteit is ook; ikki, ikki en de rest kan stikke.