Natuurlijk wil je het beste voor M arijn maar ik kan me zo goed voorstellen dat het hele medische circus zo haaks staat op wat je graag voor hem doet en wenst.
Wat is jou gevoel?
Wat ik niet goed begrijp waar ze op basseren dat M en jij dus ook weken moet blijven terwijl je er net bent, er nog dingen in gang gezet moeten gaan worden en er nog geen heersend beeld is was betreft oorzaak oid. Heb je daar zelf een idee over of een beeld?
Hier wat vragen die mij te binnen schoten tijdens het lezen, je hieft echt niet op alles te antwoorden, mag natuurlijk wel, maar misschien helpt het wel om wat richting te geven in het geheel?? en anders vergeet t maar snel

En daarbij, het zijn geen veroordelinigen, want ik snap je insteek en keuzes juist erg goed...
Heb je steun van een laktatiekundige?
Wil je pertinent geen KV bijgeven?
Heb je een één op één/twee gesprek gehad met een kinderarts samen met iemand die jou tot steun is?
Zie je het zitten om buiten de medische molen contact op te nemen met bijv Stefan Kleintjes?
Is jou bekend waarom al die onderzoeken plaats vinden, welk doel dienen zij apart? Uitsluiten van bepaalde beelden?
Hou je taai!