En de cupcakepops deel 2

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Sinder

En de cupcakepops deel 2

Bericht door Sinder »

Nadat ik zondag de cakepops op mijn hyves had gezet, kreeg ik meteen een aanvraag voor een traktatie voor morgen. Dus vanavond aan de fröbel geweest. Meisje wilde eigenlijk cupcakes trakteren, mama had geen tijd en vroeg mij om pops. Dus zijn het cupcake pops geworden!
xxx
Geen beste foto helaas, maar dat krijg je in het donker. Ik krijg nog wel een beter foto!

foto maar even weggehaald want die was mega. Hier een preview:
http://yfrog.com/h8zyxgj
Laatst gewijzigd door Sinder op di jan 18, 2011 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sinder

Bericht door Sinder »

ja de onderkant, gewoon een bloemenvormpje!

oooh jaaa oogballen pops, helemaal leuk!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ze zijn erg leuk.
Hanne

Bericht door Hanne »

geweldig.
Joos99

Bericht door Joos99 »

Sinder schreef:ja de onderkant, gewoon een bloemenvormpje!

oooh jaaa oogballen pops, helemaal leuk!
Ja, die kwam ik ook tegen met googlen gisteren. Leuk hoor!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

alweer leuk!!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Joos99

Bericht door Joos99 »

en ik begin nu ook te twijfelen om cake pops te maken ipv cupcakes voor Senna's traktatie. Wel oogballen natuurlijk ;-).
Hanneke
J&J SANTORINI

Bericht door Hanneke »

artcoco schreef:
Joos99 schreef:en ik begin nu ook te twijfelen om cake pops te maken ipv cupcakes voor Senna's traktatie. Wel oogballen natuurlijk ;-).
Nou, serieus, dat moet je doen:
http://www.google.nl/images?q=eye+ball+ ... 20&bih=715

Ik ga eens kijken of ik J0shua zo gek kan krijgen... gewone cake pops vond hij vorig jaar wat te meisjesachtig (is hij heel gevoelig voor...).
oh ik weet ZEKER dat Steijn dit zou willen trakteren!! Echt supergaaf en origineel!
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Joos99

Bericht door Joos99 »

Hanneke schreef:
artcoco schreef:
Joos99 schreef:en ik begin nu ook te twijfelen om cake pops te maken ipv cupcakes voor Senna's traktatie. Wel oogballen natuurlijk ;-).
Nou, serieus, dat moet je doen:

Ik ga eens kijken of ik J0shua zo gek kan krijgen... gewone cake pops vond hij vorig jaar wat te meisjesachtig (is hij heel gevoelig voor...).
oh ik weet ZEKER dat Steijn dit zou willen trakteren!! Echt supergaaf en origineel!
Ja ik had ze al gezien. Net Senna laten beoordelen en hij straalde.

Nu het volgende: nog nooit gemaakt, dus eerst maar eens oefenen....
Gast

Bericht door Gast »

Oehhhhhhhhhhhh........Mooi! Ennûh, Jose: Succes! Haha, ik wil wel komen proeven bij je testrondje :)
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

Ohh Sinder, wat gaat het goed met de business!! Wat heerlijk dat je er ook zo van kunt genieten. Het past zó bij je!
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Sinder

Bericht door Sinder »

ja leuk hè? Ik krijg nu echt veel verzoeken, echt zo leuk! Ook van mensen die ik niet ken. Helemaal leuk!

Die oogbaldingen, ik zag dat de sjop ook molds had daarvoor!
Hanneke
J&J SANTORINI

Bericht door Hanneke »

Joos99 schreef:
Hanneke schreef:
artcoco schreef: Nou, serieus, dat moet je doen:

Ja ik had ze al gezien. Net Senna laten beoordelen en hij straalde.

Nu het volgende: nog nooit gemaakt, dus eerst maar eens oefenen....
nou als je hulp nodig hebt? ik bied me graag aan voor dit leuke project, dan kan ik meteen oefenen :wink:
mv Steijn (23-10-2001) en Sweder (16-07-2003)
Hanne

Bericht door Hanne »

ik ben helemaal enthousiast door jouw cakepops geraakt. ik heb op you tube de how to van bakerella gekeken en het zag er goed te doen uit. gelijk heb ik van alles besteld om voor leander's verjaardag (dat duurt nog wel even maar goed) alien cakepops als traktatie voor school te maken.
maartje12
J&J SANTORINI

Bericht door maartje12 »

Leuk idee zeg! Dat ga ik onthouden voor de eerstvolgende verjaardag!
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Cindy

Bericht door Cindy »

Ook deze zijn weer hartstikke leuk!
Sinder

Bericht door Sinder »

Hanne schreef:ik ben helemaal enthousiast door jouw cakepops geraakt. ik heb op you tube de how to van bakerella gekeken en het zag er goed te doen uit. gelijk heb ik van alles besteld om voor leander's verjaardag (dat duurt nog wel even maar goed) alien cakepops als traktatie voor school te maken.
hahaha verslávend dit! Echt leuk, heb ik toch mooi een cake pop revolutie ontketend. Hier weer een bestelling voor dit weekend en na het weekend. Gaat goed!
Sinder

Bericht door Sinder »

ja maar ik vind dus het leuke hieraan, dat je het best wel makkelijk in kleine hoeveelheden kunt uitproberen. Half supermarktcakeje, paar plakken chocola en je komt al een heel eind!
Suzanne

Bericht door Suzanne »

leuk, leuk. en wat voor stokjes gebruik je?
Sinder

Bericht door Sinder »

ik gebruik de lollystokjes van Wilton, 10 cm. Je kunt ook langere nemen. Kan wel zien dat het hip is want de sjop had ze tijdens mijn bestelling ineens niet meer op voorraad van 15 cm.... Leuk!!
Sinder

Bericht door Sinder »

hahaha ik zie jouw blije hoofd op je avatar en ZIE je gewoon in je handen klappen :lol: :lol:
Susan
J&J SANTORINI

Bericht door Susan »

mamawanda schreef: Ik baal dat er niemand binnenkort jarig is hier of een andersoortig feestje :lol: Mijn handen jeuken om dit eens te proberen.
Ik weet wel een jarige in de buurt!!!! Norah is donderdag jarig.......
mama van Sam (08 juni 2006) & Norah (27 januari 2008)
Sinder

Bericht door Sinder »

dat zei ik toch? Ik heb 3 zakjes besteld, wil je er wel een aantal toesturen? Zat ook te denken om bij amazon een bestelling te plaatsen, dan kunnen we wel met meer mensen samen doen? Kon niet zo goed vinden hoe het zat met verzending...
Plaats reactie