kapsel. (nu met foto's)

Moderator: Chantal

Plaats reactie
C1ndy
J&J SANTORINI

kapsel. (nu met foto's)

Bericht door C1ndy »

Oke, wij zijn zelf een taart aan het maken voor de verjaardag van Abby morgen. Ergister heeft mijn vriend een kapsel gemaakt, en nu heb ik mij er ook aan gewaagd, hij staat nu in de over, ik hoop maar dat h ij niet gaat inzakken, want dan kan ik opnieuw beginnen.. Hij word straks gevuld met aarbeienjam en met slagroom erop.

foto's volgens...
Laatst gewijzigd door C1ndy op za aug 07, 2010 10:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)

Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Anja

Bericht door Anja »

Succes! Het klinkt al lekker, ben benieuwd naar je foto's.
Sinder

Bericht door Sinder »

nou succes Cindy! Als je hulp nodig hebt....
C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

Mn kapsel is warempel al gelukt, nu vanavond nog even vullen... Slagroom kloppen mag vriendlief doen (2 liter :roll: ). En ik denk dat we het voor de rest samen doen... Hij de ene taart, ik de andere.

(vriendlief heeft bakkersopleiding gedaan, maar vaak geen zin/tijd om een taart oid te maken)

Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

succes!
maarre.. 2 liter slagroom kloppen, das heel veel haha! wij kloppen gewoon een bekertje van 250 ml, das ook genoeg :)
wordt het vast een slagroomtaart!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

Chantal schreef:succes!
maarre.. 2 liter slagroom kloppen, das heel veel haha! wij kloppen gewoon een bekertje van 250 ml, das ook genoeg :)
wordt het vast een slagroomtaart!
1 bekertje voor een hele taart?? Ach, mijn vriend klopt ze 1 voor 1 hahah

C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

Hier dan de foto's.
Kapsel:
Afbeelding
Afbeelding
Aardbei vulling Afbeelding Abrikozenvulling Afbeelding
Taart met abrikozenvulling Afbeelding Taart met Aarbeienvulling Afbeelding

Ik heb de taarten samen gemaakt met mijn vriend, Hij heeft de taart met abrikozenvulling opgemaakt en ik heb de taart met de aardbeienvulling opgemaakt.
Ik zal morgen als ik er aan denk ook nog even foto's maken als ze aangesneden zijn.

(hier nog een foto van mijn vriend aan het werk (van mij heeft hij geen foto's gemaakt, ik heb meestal de camera vast 8) Afbeelding

Suzanne

Bericht door Suzanne »

Heerlijk om dat samen te doen, geen ruzie?
Hanne

Bericht door Hanne »

ik verwachtte jou te zien met een prachtige nieuwe coiffure. had ook niet naar de rubriek gekeken, maar bij berichten gepost sinds laatste bezoek.
maar toen zag ik twee jummie taarten. zien er mooi uit en smaken vast heerlijk.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

zien er mooi en lekker uit hoor!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

Hanne schreef:ik verwachtte jou te zien met een prachtige nieuwe coiffure. had ook niet naar de rubriek gekeken, maar bij berichten gepost sinds laatste bezoek.
maar toen zag ik twee jummie taarten. zien er mooi uit en smaken vast heerlijk.
Hahah, nee ik hou het maar bij mn standaard kapsel.. haha..

en nee, we hebben helemaal geen ruzie gehad, hebben we de laaste tidj weinig gedaan...

En Chantal, we hebben uitendelijk 1 liter en 250 ml slagroom gebruikt... Niet erg goed vor de mensen die aan de lijn zijn.

Het is trouwens aarbeien en abrikozen jan wat we hebben gebruikt.

Anja

Bericht door Anja »

Jammie die zien er lekker uit!
ddaantje

Bericht door ddaantje »

wow mooi geworden. En leuk die foto van je vriend hij ziet eruit alsof hij er wel lol in heeft om weer eens te doen !

en ik zag zo geen verschil in kwaliteit tussen de taart van jou en je vriend. dus je doet niet onder voor een profi banketbakker :D
C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

ddaantje schreef:wow mooi geworden. En leuk die foto van je vriend hij ziet eruit alsof hij er wel lol in heeft om weer eens te doen !

en ik zag zo geen verschil in kwaliteit tussen de taart van jou en je vriend. dus je doet niet onder voor een profi banketbakker :D
Het is ook wel heel langgeleden dat mijn vriend een taart gebakken heeft.. Vorgels mij was dat uhhhh voordat wij wat kregen, en we hebben al 9 jaar een relatie. (oke, een paar koekjes of cake heeft hij in de tussentijd ook nog gebakken. )

Sinder

Bericht door Sinder »

ziet er goed uit!!
Cindy

Bericht door Cindy »

Die taarten zien er heerlijk en mooi uit.
Leuk om dat samen zo te doen. Gezellig.

Gefeliciteerd met jouw meisje en een fijne dag!
C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

Nou het bezoek vond de taart erg lekker, en dat vonden wij zelf ook. Geen klachten gehad.
We hebben nog 5 stukken over (waren dus 2 taarten, die we in 8 stukken hadden gesneden).

Mieke

Bericht door Mieke »

Ze zien er heerlijk uit!
loet78
J&J HAWAII

Bericht door loet78 »

Dat ziet er mooi uit. Maar goed dat ik niet zo van slagroom hou :lol: Ik zou er trek van krijgen.
Plaats reactie