aangestoken
Moderator: Chantal
aangestoken
door al die mooie taarten wil ik ook. Wat kan ik het beste maken als beginneling?
Annebel
Annebel
Misschien eens beginnen met een cake met boter en eiren ipv een met alleen water.
Voor een beginnende koekenbakker is dat al een uitdaging om die goed uit de oven te krijgen. Tenminste ik vind dat al een uitdaging
Het lijkt allemaal erg makkelijk wat hier voorbij komt maar dat is echt vakwerk.
Voor een beginnende koekenbakker is dat al een uitdaging om die goed uit de oven te krijgen. Tenminste ik vind dat al een uitdaging

Het lijkt allemaal erg makkelijk wat hier voorbij komt maar dat is echt vakwerk.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Ja weet ik. Eigenlijk zou ik er ook wel mee willen beginnen maar ik wil ook leren haken en en enAnnemarie schreef:Een afspraak maken met iemand die het kan. Dan leer je de basisdingen en zie je gelijk wat je allemaal nodig hebt.
En Wilma, 't is echt wel te leren hoor.
Dan nog geld voor alle basisbenodigdheden en wat meer tijd (alhoewel als tbm in spe moet dat wel lukken

Ik denk dat ik eerst maar eens een haaknaald ga kopen

W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Misschien heb je dan ook gezien dat er naast de marsepein/fondant gedecoreerde taarten ook andere creaties geshowd worden.Annebel schreef:Nou doe ik toch mijn best. Ik vind het wel flauw hoor. Wat verwachten jullie van mij direct van die creaties die ik hier zie?
Het gaat er toch om dat jij je best er op hebt gedaan en dat mag je showen hier

- channiemam
- J&J HAWAII
Het maakt niet uit wat voor taart je maakt hoor. Maak een lekker taart: schrijf het recept hier op en plaats er een foto bij. Het hoeft niet perse een marsepeintaart te zijn. Kan ook een lekker recept voor cake te zijn, of traktaties voor je kind bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd naar je foto's en recepten.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
foto's kun je makkelijk uploaden bij Photobucket.com.Annebel schreef:Nou, dat willen jullie niet hoor. Het was niet netjes maar wel lekker. Als ik wat beter wordt zal ik zeker een foto plaatsen (als ik weet hoe dat moet).
Annebel
Hier staat een handleiding van het plaatsen van foto's: http://car.messageboard.nl/42334/viewtopic.php?t=657
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)