oeioeioei, erg druk weekje...

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

oeioeioei, erg druk weekje...

Bericht door diane76 »

Ik heb iets teveel hooi op mijn vork genomen...

Donderdag een workshop voor 6 dames. Ik neem dan altijd een voorbeeldtaart mee om gezamelijk te proeven. Vrijdag een groooooote taart, met twee thema's. De ene helft cars en de andere bumba. En dan zaterdag nog een taart. De hond heeft mijn marsepein op gegegeten :x , dus ik heb zaterdag snel een bestelling geplaatst. Lekker voorwerken wordt moeilijk... Maandag, dinsdag, donderdag werken. Ik geloof dat ik nu toch wel enigszins gespannen begin te raken :shock: .

Ik weet effe niet meer hoe ik dit moet gaan doen... Maar afzeggen, tja, dat kan natuurlijk ook niet!

*zucht*
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

En nu heb ik ook nog eieren maatje S in huis gehaald... Ik heb er 40, ruim voldoende dacht ik, niet dus :x

Hopelijk zit het de rest van de week niet meer tegen...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

alvast bakken en in de vriezer gooien. eieren heb je zo weer gehaald.
voorbeeldtaart niet te moeilijk doen, gewoon hup marsepein erover en klaar. kleintje van 15 cm is genoeg. en anders die maar niet hoor! ze kennen de taart wel van de foto's en hebben hem misschien ook al wel eens geproefd bij jou of een ander.

marsepein heb je hopelijk maandag of dinsdag in huis, dus bumga en cars alvast maken en marsepein kleuren.

het lukt je allemaal wel hoor, even op een rijtje schrijven wat er allemaal moet gebeuren en dan kun je gaan strepen!

zal ik mijn drukke week ook neerzetten, gedeelde smart is halve smart :D

maandag: schooldag, om half 12 moet chris bij fysio zijn, daarvoor auto bij opa opgehaald.
's avonds jeroen en ik naar cursus over omgaan met kinderen met autisme.

dinsdag: 25 cc's maken met dora en diego (plaatjes gelukkig!)
en een stapel voetbaltaart. tussen de middag overblijfmoeder zijn.

woensdag: 7 kleine blanda's bakken, eentje bekleden en vullen. 200 gram marsepein kleuren x 6.
vanaf 15.00 kinderfeestje workshop met 5 meisjes.

donderdag: een mini diego en babyjaguar puzzelplaatje maken, en leeuw en panda boetseren. alvast veel blaadjes uitsteken.
's avonds 10 minuten gesprek.

vrijdag: werken van 7-17 uur, daarna kapsels bakken van 20 en 15 cm.

zaterdag: werken van 7-13.15 uur, daarna stapel diegotaart maken.

zondag: kinderen droppen bij oma's en lekker een nachtje naar een hotel! overdag zwarte markt, maandag naar amsterdam om te shoppen.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Dames ik word al moe als ik het lees.

Is er niet iemand die je kan helpen Diane, een vriendin die het ook in de vingers heeft, een dichtbij wonende Jipper?

Ik zou het taartje voor de workshop ook laten zitten of er CC's van maken (vind ik minder werk).

Heel leuk, nu ik Chantal ontmoet heb, hoor ik haar praten als ik haar berichten lees :D .
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik haal net een kapsel uit de oven... ik kreeg 'm niet uit de vorm! Niet te geloven, gebeurd nooit en juist nu gaat het mis... Als ik alles op elkaar leg, zie je het niet, toch gebruiken of toch een nieuwe bakken?

Grrrrr, dit zal je net zien...

Ik hoop dat alles dinsdag binnen is. Ik heb gelukkig nog wel wat liggen, de beest heeft alleen de blanke marsepein opgegeten. De kleurtjes die ik heb liggen, liggen hoger, gelukkig!

Hee Chantal, kleur jij de marsepein voor, voor een kinderfeestje? Ik laat ze dat gewoon zelf doen! Vinden ze geweldig, het ziet er eerst zwart uit en dan wordt het tòch roze...

Ik heb idd al een lijstje gemaakt. Dan moet het lukken. Woensdag komt mijn zus, dus die zet ik ook aan het werk! Kan ze mooi botercreme maken en in bakjes doen, marsepein in stukken verdelen, enz.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Plaats reactie