Wilton cursus

Moderator: Chantal

Plaats reactie
myrtheD
J&J TEXEL

Wilton cursus

Bericht door myrtheD »

Er wordt hier in de buurt een wilton-taart cursus gegeven. Heeft iemand die hier wel eens gedaan of er verhalen over gehoord? http://www.hobbyworldalmere.nl/index.ph ... &Itemid=84 Het lijkt me wel leuk om eens wat anders te doen dan alleen maar marsepein. Icing heb ik nog nooit wat van gemaakt, maar daar kan je volgens mij wel hele mooie dingen meemaken.
Mama van Mγrthe (dec 2006) en βenthe (apr 2009)
Mirjam

Bericht door Mirjam »

Dat klinkt wel heel erg leuk.
Helaas is Almere mij te ver, maar anders had ik hem wel samen met je willen doen.
Sinder

Bericht door Sinder »

ja idem, toevallig dat ik van de week voor het eerst met icing bezig ben gegaan. het is nog simpel geworden:
Afbeelding
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

het lijkt mij ook echt heel leuk om dat te leren. heb het ook een paar keer zelf gedaan, maar dat werd niks.. niet mooi genoeg om echt op een taart te doen.
dus doen zeg ik!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Bij mij in de buurt wordt ook zo'n cursus gegeven en ik zit er ook over te denken. het lijkt me zo leuk om wat meer te kunnen, net als jij eigenlijk...

Ik zeg ook: doen!

*gaat zich ook opgeven :D *
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

zie ik Wanda die ons een klein cursusje doet? #durftevragen
myrtheD
J&J TEXEL

Bericht door myrtheD »

Helaas, ik zie net op de website dat de cursus al binnen enkele dagen was volgeboekt en de dagen dat ze een extra cursus gaan doen kan ik niet. Nu maar aangemeld voor de nieuwsbrief, hopelijk komt er snel weer een zaterdagcursus.
Mama van Mγrthe (dec 2006) en βenthe (apr 2009)
Suzanne

Bericht door Suzanne »

ik wil ook zoo graag, heb zelfs alle icingspulletjes al in huis. op youtube staat ook een complete cursus.
Sinder

Bericht door Sinder »

Oh is dat zo? mmm kan ik in elk geval op gaan zoeken.
Plaats reactie