bumba en cars in 1 taart *update: foto's van fietshelm*

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

bumba en cars in 1 taart *update: foto's van fietshelm*

Bericht door diane76 »

De druk van deze week viel alles mee! Hoewel ik ook wel blij ben dat ik even niets meer hoef...

De workshop was erg leuk, alle dame shebben leuke taarten gemaakt en er was al sprake van nog een workshop te willen doen. Ik wacht rustig af! :D . Toen moest ik de twee in een taart maken. Die lukte ook goed, de ouders waren tevreden. En als laatste een fietshelm... dat was moeilijk zeg... En eigenlijk vond ik 'm zelf niet zo mooi :oops: . Helaas had ik geen tijd om nog een andere te maken. De vader kwam hem net halen en reageerde een beetje lauwtjes. Ben erg benieuwd wat de moeder er van vond. Ik durf de foto niet eens te plaatsen :oops: :oops: Een heel kkleintje dan...

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door diane76 op za jan 29, 2011 4:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Miem

Bericht door Miem »

Die fietshelm ziet er op een kleine foto wel aardig uit hoor.

Maar wie wil er dan ook een FIETSHELM als taart............
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Het meiske kreeg een mountainbike...Vandaar... Haar boertje kreeg een drumstel, de moeder heeft tijdens de workshop zelf een trommel gemaakt. Die is trouwens erg mooi geworden!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

ja idd, sorry hoor, een fietshelm....pfff... maar doe 'es een grote? we hebben toch allemaal van die baksels waarvan we zelf denken.....pfff...
laatst had ik ook zo'n vader maar die bleek zo te zijn. moeder was heel enthousiast en kind des te meer!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Nou... 1 maatje groter dan... Welke grootte gebruiken jullie eigenlijk? Bij mij staat photobucket standaard op 320x240.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De inkepingen deden ergens aan denken... :oops: Ik wilde het nog afwerken met een rood lintje, maar dat echt too much...

Ik ha dliever een gotere foto van die cars/bumba geplaatst :wink: :lol:
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

Leuk hoor! Bumba en Cars samen en ja... de fietshelm, hoe verzinnen ze het... wilden ze deze kleuren ook? Ik had als het voor een meisje zou zijn ook helemaal losgegaan met roze, paars, glitters en bloemetjes, dan lijkt het nóg leuker ::wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Sinder

Bericht door Sinder »

ja en nog een keer... een fietshelm... dat is nogal wat om te maken zeg. Pffff... nou hij is in elk geval vrolijk en jij gaat vast nooit meer een fietshelmopdracht aannemen :)
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

mAmArianne schreef:Leuk hoor! Bumba en Cars samen en ja... de fietshelm, hoe verzinnen ze het... wilden ze deze kleuren ook? Ik had als het voor een meisje zou zijn ook helemaal losgegaan met roze, paars, glitters en bloemetjes, dan lijkt het nóg leuker ::wink:
Het grietje hield niet van roze, paars, glitters... :roll:

Toevallig had ik het er net met mijn man over: ik moet duidelijker grenzen aan gaan geven. Van te voren dacht ik al dat het het 'm niet ging worden. Ik had hele leuke ideeen en die werden stuk voor stuk afgeschoten. Tja, dan wordt het ook moeilijk.

Het is weer een goede leer voor de volgende keer...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Weet je wat ik knap vind aan die Bumba en Cars dat ze zo goed bij elkaar passen, als of ze uit 1 film komen.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:Weet je wat ik knap vind aan die Bumba en Cars dat ze zo goed bij elkaar passen, als of ze uit 1 film komen.
Dankje! Kijk, deze taart was ook een uitdaging, maar veel beter uitvoerbaar! Leuk dat je het ziet en dat het gestelde doel dus is behaald!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

Inderdaad niet fijn als je iets moet maken wat je zelf al helemaal niet ziet zitten, terwijl je zelf wel haalbare ideeen had. Goed om je te realiseren dat je je grenzen moet aangeven. Zo is het leven een leerproces, ja toch?

Die Bumba/Cars taart is erg leuk geworden. Toen ik las dat jij die combi moest maken was ik erg benieuwd hoe je dat ging oppakken, maar die uitdaging het je goed waar gemaakt. Erg leuk opgelost.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Plaats reactie