Ik ben ook aan de cakepops! *+fotootje*

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

Ik ben ook aan de cakepops! *+fotootje*

Bericht door diane76 »

Wat leuk om te doen zeg! Serena is bijna jarig en ze wilde iets egyptisch trakteren, maar... nu niet meer! Ze wil cakepops trakteren! Dat was ook een beetje de opzet toen ik zondag aan de slag ging. Missie geslaagd!

Nog wat vraagjes. Blijft het bolletje goed aan het stokje zitten als jullie voorzichtig de chocolade eraf kloppen? Ik merkte dat het soms wat schuin ging hangen. (nu hadden we wel aardig grote ballen, omdat de stokjes ook vrij groott waren)

En wat doen jullie er doorheen, qua smaakjes? Ik had ze nu met botercreme en jam gemaakt. Ik las dat alleen jam al volstaat... Nu was het vrij vet en zwaaaaaaar!

Sinder, je hebt een ware hype veroorzaakt op het forum :lol: :wink:
Laatst gewijzigd door diane76 op di feb 01, 2011 9:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

hahaha ja idd, gelukkig wonen jullie niet bij mij in de buurt hihi!
als de balletjes schuin gaan hangen, zijn ze te warm. Ik heb in 1 van de topics beschreven dat ik ze per 4 uit de vriezer haal~!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik had ze in de vriezer gedaan en vervolgens in de koelkast gezet. En dan per drie eruit gehaald... Toch nog te warm...

Foto's zijn waardeloos. Ik had ze in een groot glas gezet en ik denk dat het wel 3 keer is omgevallen :x . De chocolade was ook nog niet helemaal droog, dus het was echt jammer. Goede leer om echt iets te zoeken waar ik ze in kan prikken. Ik zal vanavond een fotootje plaatsen.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Sinder

Bericht door Sinder »

piepschuim, marsepein, steekschuim (dat groene, hoe heet dat ook weer)
Sinder

Bericht door Sinder »

mamawanda schreef:
Sinder schreef: (dat groene, hoe heet dat ook weer)
oase
ja dat!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Sinder schreef:piepschuim, marsepein, steekschuim (dat groene, hoe heet dat ook weer)
Ik had natuurlijk geen piepschuim en oase in huis :roll: . Marsepein wel, goede tip. Ook een goede tip van de suiker in een glas doen, dat heb ik ook altijd wel in huis!

Morgen even nara de Karwei voor een stuk piepschuim!

Afbeelding
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Cindy

Bericht door Cindy »

En nog meer cakepops :D

Moet wel zeggen dat ik helemaal geen moeite heb met schuinhangende ballen. Ik zet ze 20 min. in de koelkast, haal ze er allemaal tegelijk uit en ga met de chocolade aan de slag.....

Ik heb tot nu toe aardbeienjam en smaakstoffen gebruikt (rum, hazelnoot, citroen, mocca).
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Martine-mv-Lucas schreef:wat voor stokjes gebruiken jullie hier nu voor? satéprikkers zijn niet stevig genoeg lijkt me?
Bij Cook & Co hebben ze nu ook een klein taartenbakassortiment en ze verkopen ook ijsstokjes. Misschien een tip.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Plaats reactie