mijn creaties

Moderator: Chantal

Plaats reactie
nance74
J&J SANTORINI

mijn creaties

Bericht door nance74 »

Gister ook even bezig geweest. Inderdaad echt heel moeilijk is het niet.
Met de pure chocolade ging het goed. Netjes au-bain-marie laten smelten. En dat ging goed. Met de melkchocolade had ik minder geduld dus even in de magnetron gezet en verder au-bain-marie laten smelten. Maar hij was iets lastiger te bewerken dan de pure choco.
De melk kreeg ik er niet dun om en moest lang kloppen om de overtollige choco eraf te krijgen en dan ging hij druppen.
En mijn bakjes waren niet diep genoeg waardoor ik moest draaien met de balletjes om ze helemaal bedekt te krijgen. En bij de melkchoco ging dat niet zo makkelijk en laatste paar exemplaren braken doormidden.

Maar hier zijn de resultaten. De pure met gekleurde sprinkels zijn van cake zonder melk en ei. Die met melk van gewone cake (cc's)

Afbeelding

Afbeelding
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Joos99

Bericht door Joos99 »

Nou, mooi toch?

Je ziet inderdaad dat de pure "perfecter" van vorm zijn, maar ik vind ze geslaagd hoor!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ze zijn mooi! Wat is het leuk om te doen hè?
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

wow leuk hoor

allemaal trouwens met die cake sticks!!
Sinder

Bericht door Sinder »

hahaha ik vind het echt zo grappig, allemaal aan de cake pops! Leuk geworden hoor!
nance74
J&J SANTORINI

Bericht door nance74 »

Ja maar dit is gewoon vrij simpel te doen en het gaat redelijk snel. En voor een niet creatief persoon als ik is dat goed te doen haha.

Je hebt hier voor een cakepop hype gezorgd!!
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Plaats reactie