De score van vandaag...

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Sinder

De score van vandaag...

Bericht door Sinder »

86 cake pops
82 minicupcakes
82 gewone cupcakes

en daarnaast nog 2 pannen soep, chili en vulling voor burritos. GAAAAAAARRRRRRRR Ik zal snel foto's plaatsen.
Sinder

Bericht door Sinder »

jahaaa ik ga zeker snel foto's plaatsen want... er gebeurde iets heeeel raars met de witte chocola. Ik had chocola van Milka. Breek dat in kleine stukjes, so far niks aan het handje. Ga ik in de magnetron verwarmen, zitten er allemaal 'crispy's' in !!! Dus niks geen mooie gladde gesmolten witte chocola... Dit was bij 2 repen en de andere niet. Maar ook NIET te zien als je het in stukken breekt hè!! Snapudatnou?
Gast

Bericht door Gast »

Weet je wat ik me afvraag? Hoe DOE jij dat allemaal? Let er iemand anders op de kinderen (met name Zoya) of zijn die dan bij jou?
Sinder

Bericht door Sinder »

ik doe het meest 's avonds maar vandaag had ik afgesproken met de vader van een vriendin. Die is vroeger ooit bakker geweest en vond het heel leuk weer eens wat te doen. Want cake pops zijn superbewerkelijk!
Vanochtend had ik de cupcakes al gebakken, dat doe ik gewoon waar de kindjes bij zjin. Toen Zoya in bed lag, ben ik boodschappen gaan doen, ook een SUPERcrime op zaterdag maar ik vier morgen mijn verjaardag dus ik moest wel. Daarna kwam hij rond 13.00 en we hebben tot 17.00 samen gewerkt. Manlief zorgde voor de kindjes toen en is nog even weggeweest met ze. En nu vanavond de rest.
Met kinderen kun je niet iets té arbeidsintensief doen, dat lukt niet. Bakken gaat wel maar bekleden en afmaken doe ik nooit met kindjes.
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

Wat een geweldige productie zeg.
Ben er benieuwd naar de foto's

Fijne verjaardag gewenst!
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Cindy

Bericht door Cindy »

Oe, ik heb voor het kerstdiner 90 van die cakeballetjes gemaakt en dat vond ik al een hele klus. Laat staan al die cupcakes er nog bij.
Waar haal jij het plezier vandaan!?

Veel plezier en eet smakelijk vandaag.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ilja schreef:Weet je wat ik me afvraag? Hoe DOE jij dat allemaal? Let er iemand anders op de kinderen (met name Zoya) of zijn die dan bij jou?
Die vraag kan ik ook wel aan jou stellen, als ik zo af en toe jou to do lijsten van 1 dag voorbij zien komen :o .

Waar zijn die foto's nu?
Hanne

Bericht door Hanne »

niet normaal wat een hoeveelheden. ik denk dat het ook heel veel helpt dat je zo gedreven bent.
Sinder

Bericht door Sinder »

ja dat netwerken is wel aan mijn besteed. Twitter is het beste waar ik ooit aan begonnen ben, ik netwerk mij een slag in de rondte en krijg echt veel bestellingen via Twitter.

ach en plezier, ja ik vind het nog steeds wel leuk eigenlijk. Maar daarna moest ik nog koken en dan heb ik het wel gehad, ik lag om 22.30 in bed, helemaal geradbraakt. Maar niet wezen hardlopen vanochtend want dat heb ik gisteren de hele dag al gedaan zeg maar.
Vandaag en morgen een gezellige bende hopelijK!
Sinder

Bericht door Sinder »

*zucht* jaaaaaa Wanda..... jij snapt mij...
Ik krijg van lief een printer voor eetbaar papier enzo, das al heel geweldig. Kan ik nog even dromen over die oven.
Plaats reactie