heel, heel misschien...
Moderator: Chantal
heel, heel misschien...
... mag ik een bruidstaart maken. Duimen jullie mee? Het lijkt me zo geweldig, maar ook heel spannend.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Leuk, ik duim voor je.
Heb je al eens eerder een bruidstaart gemaakt of zou dit je eerste zijn? En is het dan voor vrienden/bekenden?
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me geweldig om eens te doen. Wij wonen tegenover een zalencentrum en we hebben een goed contact met de eigenaars, ik zou daar wel eens een balletje op willen gooien, maar durf niet zo goed.
Heb je al eens eerder een bruidstaart gemaakt of zou dit je eerste zijn? En is het dan voor vrienden/bekenden?
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar het lijkt me geweldig om eens te doen. Wij wonen tegenover een zalencentrum en we hebben een goed contact met de eigenaars, ik zou daar wel eens een balletje op willen gooien, maar durf niet zo goed.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Dat zou de eerste keer zijn. Het is voor een dame van het koor waar ik ook bij zing, zij gaat nl hertrouwen. Haar kleinkinderen zitten bij Anouk in de klas, dus ik zie haar ook regelmatig bij school.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)