Ik wil graag een vulling van frambozenmousse maken, maar kwam er achter dat daar gelatine in moet en dat kan nou net niet ivm vergetarisch dieet. Zou ik ook de frambozenpudding van mona kunnen gebruiken? Of is die niet lekker? Zou er ergens frambozenbavarois te krijgen zijn?
Of zijn er nog manieren om mousse te maken zonder gelatine? Of zou mascarpone met frambozenjam dan lekker zijn? Het gaat in een chocoladekapsel.
frambozenmousse vraag
Moderator: Chantal
frambozenmousse vraag
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
bij kant en klare mousse had ik er zo ook niet aan gedacht. Zal het even nakijken.
Agar agar dus, ga ik naar op zoek.
Anders dan maar mascarpone, slagroom en frambozen, hopelijk wordt dat dan stevig genoeg.
Anders dan maar mascarpone, slagroom en frambozen, hopelijk wordt dat dan stevig genoeg.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Ik had voor mijn nichtje op verzoek mascarpone met frambozen, maar dan zonder slagroom, en dat was wel stevig (en best lekker) Ik had er wel frambozenjam door gedaan, geloof ik.muppet schreef:bij kant en klare mousse had ik er zo ook niet aan gedacht. Zal het even nakijken.
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)