Het begon allemaal hiermee (mooi excuus om hem nogmaals te showen

En voor wie het leuk vindt om eens te zien hoe je zo'n taart stap voor stap maakt.

De oplettende kijker kan in deze collage terug zien hoe erg het is met mijn spelling

En voor de fans van de blaadjes (de leeuwtjes heb ik ook met de hand gesneden).

Deze taart had ik dus al weken geleden af. Daarna zijn we op vakantie geweest en toen wilde ik dit nog allemaal doen.
Een Ot en Sien taart als bedankje voor de juffen van Thijs zijn PSZ Ot en Sien. Gemaakt van chocoladebiscuit, gevult met chocomousse en oreokoekjesvulling (die met een laagje chocolade erom).

En voor de juffen van het KDV Mickey's met dezelfde vulling.

Voor de oplettende kijker de Y heb ik later nog toegevoegd

En dan mocht Thijs nog trakteren op de PSZ.

Op het KDV gooien ze zelfs de rozijntjes in de bakjes dus de mini CC's had ik ingepakt, kom ik hem ophalen hebben ze ze bij wijze van uitzondering toch maar opgegeten. De kinderen konden echt niet wachten

En toen nog een chocobom gemaakt. Van chocoladebiscuit, gevult met bonbonblokcreme en afgesmeerd met bruine chocopasta, bekleed met chocolade/caramelstaafjes en mini Smarties. Nu maar hopen dat er niet heel veel overblijft, morgen vieren we het feest, maar er zijn veel mensen ziek.

En nog even een experiment met jullie delen. Bij het Kruidvat waren de scrapspullen in de aanbieding. Ik heb siliconen stempels gekocht en daarmee gestempeld in marsepein. Echt even snel uitgeprobeerd, maar ik denk dat je er leuke dingen mee kunnen.

Tot slot nog even Mieke en Chantal bedanken. Chantal voor de plaatjes van Ot en Sien en Mickey Mouse. En Mieke voor het uitlenen van de pearlmold, langsbrengen van de klopfix en al het advies via de mail.