Taartenfotobom

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Taartenfotobom

Bericht door Annemarie »

Wat krijg je als je zoontje vier wordt en je bent bakverslaafd???

Het begon allemaal hiermee (mooi excuus om hem nogmaals te showen :wink: ). Gevult met frambozenmousse afgesmeerd met witte chocopasta.
Afbeelding

En voor wie het leuk vindt om eens te zien hoe je zo'n taart stap voor stap maakt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
De oplettende kijker kan in deze collage terug zien hoe erg het is met mijn spelling :oops: .

En voor de fans van de blaadjes (de leeuwtjes heb ik ook met de hand gesneden).
Afbeelding

Deze taart had ik dus al weken geleden af. Daarna zijn we op vakantie geweest en toen wilde ik dit nog allemaal doen.

Een Ot en Sien taart als bedankje voor de juffen van Thijs zijn PSZ Ot en Sien. Gemaakt van chocoladebiscuit, gevult met chocomousse en oreokoekjesvulling (die met een laagje chocolade erom).
Afbeelding

Afbeelding

En voor de juffen van het KDV Mickey's met dezelfde vulling.
Afbeelding

Voor de oplettende kijker de Y heb ik later nog toegevoegd :? .
Afbeelding

Afbeelding

En dan mocht Thijs nog trakteren op de PSZ.
Afbeelding

Op het KDV gooien ze zelfs de rozijntjes in de bakjes dus de mini CC's had ik ingepakt, kom ik hem ophalen hebben ze ze bij wijze van uitzondering toch maar opgegeten. De kinderen konden echt niet wachten :D .
Afbeelding

En toen nog een chocobom gemaakt. Van chocoladebiscuit, gevult met bonbonblokcreme en afgesmeerd met bruine chocopasta, bekleed met chocolade/caramelstaafjes en mini Smarties. Nu maar hopen dat er niet heel veel overblijft, morgen vieren we het feest, maar er zijn veel mensen ziek.
Afbeelding

En nog even een experiment met jullie delen. Bij het Kruidvat waren de scrapspullen in de aanbieding. Ik heb siliconen stempels gekocht en daarmee gestempeld in marsepein. Echt even snel uitgeprobeerd, maar ik denk dat je er leuke dingen mee kunnen.
Afbeelding

Tot slot nog even Mieke en Chantal bedanken. Chantal voor de plaatjes van Ot en Sien en Mickey Mouse. En Mieke voor het uitlenen van de pearlmold, langsbrengen van de klopfix en al het advies via de mail.
mamasan

Bericht door mamasan »

Super gaaf echt, wat mooi man! Euuh vrouw, dus :-)
Enne ik zie niet helemaal wat je bedoelt met die spelling, denk dat ik verblind ben door je mooie taarten!
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

Oooh leuk Annemarie!! Wat is diego pérfect zeg!

Dat sjaaltje in je haar!! En een freubelbrilletje?

Enne... ik wist niet dat je zoon eigenlijk Thiis heet ::wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Mieke

Bericht door Mieke »

Oh wat zijn zo mooi geworden!
Diego is echt gaaf!
Daar zal Thijs heel blij mee zijn denk ik.

Helaas kunnen wij niet komen, JW is echt niet fit, we hebben de hele dag oppas in huis, zodat ik toch weg kan.
Maar ik kom binnenkort het cadeautje wel brengen met de kids.

Fijne dag morgen!
Anne
J&J SANTORINI

Bericht door Anne »

Wauw, wat een mooie taarten!
moeder van Marit (31 mei 2007), Bas (14 september 2009) en Feline (25 mei 2013)
Mireille
J&J SANTORINI

Bericht door Mireille »

Wauw!!!! Wat onwijs mooi zeg!
Ik heb Morgan even mee laten kijken, die moet en zal een chocobom voor haar verjaardag. Ik hoopte weer eens met marsepein aan de slag te mogen. Helaas voor mij, ze vind die taarten vreselijk mooi, maar 'die chocobom is nog mooier dan de jouwe mama'. Daar kan ik het dus mee doen.
Morgan en chocolade, het is ook net een vrouw hè. Maar wat ben jij goed met marsepein zeg. `

Veel plezier vandaag.
Groetjes, Mireille
Moeder van Morgan (13) en Gwyneth (10)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

wow heerlijk die fotobommen, ziet er goed uit allemaal...wat een werk ook man oh man daar heb je zo even heel wat uren in zitten....
maar heerlijk hoor alleen al om te zien!!!!
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

HEel, heel gaaf. Annemarie.

En Mickes was me wel opgevallen, maar voor Thiis moest ik even terugscrollen. Gelukkig zag je het op tijd! ::lol:

Veel plezier vandaag!
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Sinder

Bericht door Sinder »

Oooh práchtig, wat ben jij goed zeg!!!
Hanne

Bericht door Hanne »

allemaal prachtig meid!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

je bent lekker bezig joh!!
echt supermooi allemaal. en die chocobom... kwijl!!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Cindy

Bericht door Cindy »

Ik zat net al verlekkerd naar die chocobom te kijken in Thijs zijn verjaardagsfotodraadje en besloot de m&m's in de kast te laten liggen, maar na dit berichtje loop ik toch maar even naar de kast.
Wat een leuke cupcakes heb je gemaakt! Vooral die gedraaide versiering vind ik supervrolijk.
En Diego is en blijft prachtig.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ze zijn allemaal schitterend! Hihihi, het was me opgevallen. Stom is dat hè? Dan sta je ernaar te kijken en te verzinnen wat er niet klopt... Ik heb dat soort acties ook regelamtig!

Weet je die huisjes taart nog? Die heb ik ook met siliconenstempels gemaakt. Let er wel op dat je je marsepein een beetje invet, anders kun je steeds je stempels wassen :roll: . Ik ga van de week even kijken!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Suzanne

Bericht door Suzanne »

wauw, wat een producties!
Suzanne

Bericht door Suzanne »

wauw, wat een producties!
suusmv3

Bericht door suusmv3 »

jemig wat kun jij mooie taarten maken zeg! ben echt onder de indruk!!!
Plaats reactie