ik ga lekker geloof ik

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Jeanet

ik ga lekker geloof ik

Bericht door Jeanet »

Afbeelding
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Je hebt i.i.g. een flinke productie. De taart is heel schattig. Zijn al jou taarten opdrachten? Als dat niet zo is zou ik iets minder taarten gaan maken en dan per taart wat meer tijd er aan besteden, om de puntjes op de i te zetten (lees iets netter af te werken).
Jeanet

Bericht door Jeanet »

ik geef ze weg.
deze is voor een zwangere vriendin.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Jeanet schreef:ik geef ze weg.
Ik vind je taarten heel creatief hoor, puntjes op de i was echt bedoelt als opbouwende kritiek. Het valt me op dat mensen heel blij worden van marsepein taartjes, je vriendin vast ook.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Annemarie schreef:
Jeanet schreef:ik geef ze weg.
Ik vind je taarten heel creatief hoor, puntjes op de i was echt bedoelt als opbouwende kritiek. Het valt me op dat mensen heel blij worden van marsepein taartjes, je vriendin vast ook.
misschien dat je tips kan geven hoe.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Wat voor "tools" heb je en hoe heb je bij dit taartje de letters gemaakt?
Jeanet

Bericht door Jeanet »

ja mijn tool is onvindbaar dus gewoon keukenmesje gebruikt de letters zijn uitgestoken met van de lettervormen.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik kan zoiezo niet zonder mijn superscherpe mesje en ik heb nog een tool waar je rafelige randjes me weg kunt werken. Tevens kun je er mee tekenen op marsepein en daar kun je ook hele leuke effecten me creeeren.

Daarnaast zou ik bijvoorbeeld om de letters een randje hebben gedaan, dat geeft ze net iets extra's. En de baby bijvoorbeeld wat kleur op het haar en blosjes (nu heeft hij een snee op zijn hoofdje :cry: ).

Verder doe ik het meestal in een paar keer (steeds twee uurtjes ofzo) dan werk ik toch het netste en niet tegen de klok.
Suzanne

Bericht door Suzanne »

heel erg gezellig taartje!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Lief taartje! Zo'n baby'tje vind ik altijd zoooo schattig (en nog best lastig, zelfs met een mold...)

Zo'n scherp mesje is echt een aanwinst. Ik gebruikte ook altijd zo'n kunststog mesje of iets uit de keuken, maar dat mesje... echt ge-wel-dig! Sinds ik die heb, kan ik iet meer zonder...

http://www.taartendecoratie.nl/modeling ... knife.html
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Plaats reactie