Ik ga cupcakes maken voor de bruiloft van een collega. Nu gaat hij op dinsdag trouwen en ik zie hem zelf voor het laatst op vrijdag. Nu had ikzelf bedacht dat ik ze dan op donderdag ga maken en vrijdag meeneem, zodat hij ze 's avonds kan invriezen. Om ze dan dindsdagochtend te kunnen eten, maandagochtend er al uithalen? of is 's avonds vroeg genoeg. En invriezen in een taartdoos?
Het worden cupcakes met 3 laagjes marsepein erop, 2 vlaggen ineen, dus ik denk niet dat ik ze ga vullen of zal dat toch lekkerder zijn?
cupcake vraagjes
Moderator: Chantal
cupcake vraagjes
Mama van Mγrthe (dec 2006) en βenthe (apr 2009)
Oh, wij moeten samen aan de cupcakes-freubel! Op school neemt een kleuterjuf afscheid, gaat trouwen en dan elders in het land wonen. En ik ben gecharterd om trouwcupcakes te maken voor het afscheid. En toevallig moet ik ze ook op een dinsdag en wil ik ze vrijdags (met een andere moeder) gaan maken. Wanneer moet jij ze afhebben? Misschien kun je me nog inspireren.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
@ Sinder
Nee, hij gaat me alleen de materiaalkosten betalen en het is zo'n 100 km rijden dus dat gaat het niet worden. Verder is het een kleine bruiloft met maar 25 man en hij wil het op het werk trakteren. Dus ik hoef er maar zo'n 48 stuks te maken.
@ Gootje
Volgende week donderdag moet ik ze afhebben, ben nu nog aan (alweer) een woezel en pip taart bezig en daarna kleuren voor de cupcakes en het marsepeinwerk gaan doen.
Nee, hij gaat me alleen de materiaalkosten betalen en het is zo'n 100 km rijden dus dat gaat het niet worden. Verder is het een kleine bruiloft met maar 25 man en hij wil het op het werk trakteren. Dus ik hoef er maar zo'n 48 stuks te maken.
@ Gootje
Volgende week donderdag moet ik ze afhebben, ben nu nog aan (alweer) een woezel en pip taart bezig en daarna kleuren voor de cupcakes en het marsepeinwerk gaan doen.
Mama van Mγrthe (dec 2006) en βenthe (apr 2009)