oja, sharón haar taart is gevuld met:
1 flinke laag pralinecreme met stukjes nougatine erdoor en bestrooid met melkchocoladecallets
1 dikke laag chocolademousse, luchtig gemaakt met marshmallows (proef je niet meer, maar maakt het extra lekker)
1 laag caramel bestrooid met melkchocoladecallets
afgesmeerd met witte chocoladecreme, gedecoreerd met marsepein.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
ik heb natuurlijk wel alles even moeten proeven... (vond dr. frank niet zo leuk, maar heb me kunnen beheersen. 2 x een hapje creme en 2 x een klein hapje mousse van de restjes uit de kom haha!)
ja, je hebt gelijk, zulke dingen zie ik dus pas als iemand er wat van zegt. dus bedankt!
ik heb de ovale vorm dus dat is makkelijk.
en voor de oren koop ik een cake uit de supermarkt, of ik moet nog een stuk biscuit hebben liggen. dan snij is daaruit de oren.
deze keer waren de oren iets te puntig geworden.
want op zondag gemaakt... en was die hele oren vergeten! dus het was een mengsel van biscuit en botercreme haha! eerst heel hard laten worden in de koelkast, en toen pas de fondant erover.
Zucht, wat maak je toch mooie dingen. En kwijl, wat een lekkere vullingen...hoe doe je dat toch, zo enorm afvallen en dan toch die lekkere dingen maken. Knap dat je je kunt beheersen!
Kritiek op de Hello Kitty taart ben ik het mee eens, maar ik vind de zwarte lijntjes wel weer heel mooi strak gedaan.