Moderator: Chantal
Ja, de draak is helemaal van marsepein, massief. Ik heb er og wel aan gedacht om de buik te 'vullen' met iets, maar was bang dat ik de marsepein er niet meer goed omheen zou krijgen. Het poppetje is een playmobilridder. Mijn neefje wilde geld hebben om een kasteel te kunnen kopen (jaja, 5 jaar en al geld voor je verjaardag vragen...) Van mij kreeg hij een poppetje en een beetje geldMarian schreef:Inderdaad, Wauw!
Heb je de draak helemaal van marsepein/fondant gemaakt of is zijn buik nog van iets anders? En de ridder, dat is een gekocht poppetje?
Laat mijn Rowan dit maar niet zien, dan wilt hij 'm woensdag ook.
Weet je wat me nog het meest frustreert? Als ik bezig ben groeit de taart echt onder mijn handen. Er is altijd een moment dat ik twijfel of het wat gaat worden en gaande weg krijg ik er meer vertrouwen in. Bij deze gebeurde dat dus niet. Het is zo'n donkere, eigenlijk saaie taart! Zonder draak blijft er weinig over! Het is dus vooral teleurstelling in mezelf. Het liep al tegen 12 uur en was zo moe, ik kon gewoon niets meer verzinnen...Sinder schreef:Ik snap wel waarom je ontevreden bent over de taart zelf maar de draak is echt spectaculair mooi hoor! Wauw! Dan zie je de rest ook niet meer en een niet geoefend oog al helemaal niet!! Toch trots zijn hoor!