Denk dat Robin 'm wel kan waarderen morgen

Moderator: Chantal
er mist idd een spatie.SuzanneV schreef:Defondant? Bestaat dat, of mist er een spatie? Pingu is gemaakt van marsepein en ik kreeg inderdaad als die barsjes niet weggewerkt. Heel irritant.
De taart is trouwens gevuld met aardbeimousse volgens recept van deleukstetaarten.nl. Ik vind 'm jammie!
dat vind ik ook een super leuk detail. en het is toch een super leuke taart geworden. Het zou ook niet leuk zijn als ie nu al helemaal perfect zou zijn toch? er moet nog wel iets ruimte voor verbetering zijndiane76 schreef:Wat een schatje zeg! Zo leuk ook, die visjes! Is die hengel een dun draadje marsepein? Geweldig, ziet er echt super uit!
ik vind die vis op het droge ook helemaal gaaf!ddaantje schreef:dat vind ik ook een super leuk detail. en het is toch een super leuke taart geworden. Het zou ook niet leuk zijn als ie nu al helemaal perfect zou zijn toch? er moet nog wel iets ruimte voor verbetering zijndiane76 schreef:Wat een schatje zeg! Zo leuk ook, die visjes! Is die hengel een dun draadje marsepein? Geweldig, ziet er echt super uit!