iemand zoekt taartenmaker omgeving rotterdam

Moderator: Chantal

Plaats reactie
bianca

iemand zoekt taartenmaker omgeving rotterdam

Bericht door bianca »

http://link.marktplaats.nl/445300865

wie o wie ?? ik kwam hem toevallig tegen
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Lijkt me een mooie uitdaging voor Diane.

Maar dat ze niemand kan vinden joh, er zijn best veel mensen die het doen.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik heb contact met deze mensen! Ze hadden een vaste bakster, maar die was gestopt. Ze waren ook al in zee met iemand, maar die liet niets meer van zich horen. Volgens mij zijn het aardig veeleisende mensen. Ze wist precies wat ze wilde, tot op de detail...

Ik ga het gewoon proberen. Als de communicatie goed blijkt te verlopen, is het een leuk extra'tje! In juni wil ze een kasteeltaart en in juli een Toy Story taart, het bed van Andy. Voor beide taarten heeft ze poppetjes besteld waar de kinderen dan mee kunnen spelen als de taart op is.

Op zich wel leuk. een taart voor 20 pp, maar omdat het dan een beetje klein wordt, mag ik lekker uitpakken!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Oja, Bianca: Bedankt voor de link! Zelf kijk ik nooit op marktplaats voor zulke advertenties!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Wel leuk met poppetjes, scheelt ook weer wat werk en geeft een leuk resultaat vind ik.

Kasteeltaart staat ook op mijn wensenlijst. Toy Story kan ik al weg strepen :wink: .
Annemarie

Bericht door Annemarie »

diane76 schreef:Op zich wel leuk. een taart voor 20 pp, maar omdat het dan een beetje klein wordt, mag ik lekker uitpakken!
Ik snap niet wat je hier mee bedoelt, een taart voor 20 personen is toch niet klein??
bianca

super !!

Bericht door bianca »

grappig he zo'n forum !! via via komt je heel ver :-)

wel showen he !
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:
diane76 schreef:Op zich wel leuk. een taart voor 20 pp, maar omdat het dan een beetje klein wordt, mag ik lekker uitpakken!
Ik snap niet wat je hier mee bedoelt, een taart voor 20 personen is toch niet klein??
Ze wil een stapel taart, voor 20 pp krijg je natuurlijk een klein stapeltje, dat wil ze niet. Ze wil een mooi kasteel voor haar kleine meid.

Ze had plaatjes laten zien van zo'n wilton castle. Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel makkelijk lijkt... Torens maken viel me best tegen.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Plaats reactie