Het taartje van de proeverij viel erg in de smaak. Ik had 2 kleuren op 1 taartje, wit met marsefond en rood met marsepein. Marsefond werkt trouwens echt makkelijk! De dame vond de marsefond ook het lekkerst, dus dat gaat helemaal goed komen.
Daarnaast had ze nog even goed naar haar aantal gasten gekeken, dat zijn er niet 120 maar ca 160... Dus het was maar goed dat we daar nog naar gekeken hebben. Het worden nu dus 4 stapels van 2 hoog en 1 hartvorm. We doen 4 stapels omdat ze zowel bij de receptie als bij het feest taart willen serveren. Voor het feest heeft ze ca 50/60 personen en dan komt ze met 1 stapel en het hart goed uit en zijn er voor het feest nog 3 complete taarten. Ipv 1 hoge stapel met al een heleboel stukken eruit.
Totaalprijs heb ik nu 275 gerekend incl. bezorgen en cake-pops.
proeverij
Moderator: Chantal
Re: proeverij
Ik moet toch nog gaan bestellen, misschien dan marshmellowsmaak fondant. Ik zelf vind pure marsepein veel lekkerder, hoewel ik moet toegeven dat ik de marsefond op de taart wel minder zwaar vond dan marsepein.artcoco schreef:Ik vind marsefond ook zo fijn werken. En heb laatst (per ongeluk) fondant met marshmellowsmaak besteld - dat is zelfs wel lekker eigenlijk!
Zo leuk nog: de 2 kleindochters van deze dame zitten bij Anouk op school (en de jongste in de klas). De oudste kwam naar mij toe om te vertellen dat ze de taart die ik voor oma had gemaakt wel heeeeel lekker vond. En vanmiddag mogen de kleindochters een cakepop proeven. Daar keek ze nu al naar uit. Ben benieuwd hoe de reactie dan is. Ook vader vond de taart erg lekker trouwens. Goede reclame in ieder geval...
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Klinkt goed.
Even een tip: ik vind persoonlijk die marshmellowfondant erg...marshmellow zullen we maar zeggen.
Als ik die gebruik, vindt niet iedereen hem lekker, in mijn vrienden en familiekring 3/4 niet.
Misschien even overleggen met de klant en/of laten proeven?
Even een tip: ik vind persoonlijk die marshmellowfondant erg...marshmellow zullen we maar zeggen.
Als ik die gebruik, vindt niet iedereen hem lekker, in mijn vrienden en familiekring 3/4 niet.
Misschien even overleggen met de klant en/of laten proeven?
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)