Dit wordt dus echt niets

ModeratorCOLON Chantal

BUTTON_POST_REPLY
ailay
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 2480
GeregistreerdCOLON Ma Sep 13, 2010 12:12 pm

Dit wordt dus echt niets

Bericht door ailay »

Zucht, waarom moest ik ook weer veel te laat aan Leentje's verjaardagstaart beginnen?

Het gaat echt voor geen meter. Ik kom er net achter dat ik geen eieren meer heb, dus ik kan de 2de taart niet bakken. dat wordt morgen haasten om de boel voor elkaar te krijgen.
En bij taart nummer 1 krijg ik het niet mooi strak, het is één en al hobbel de bobbel. Lijkt wel een beginnerstaart. En dan beginnen we maar helemaal niet over de onderrand, want die is helemaal om te huilen.
Dat wordt een heleboel camoufleren, vrees ik.

Nou ja, maar weer verder. Er moet toch wat op tafel zaterdag.
ailay
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 2480
GeregistreerdCOLON Ma Sep 13, 2010 12:12 pm

Bericht door ailay »

Ik kan helaas niet al te lang achter elkaar door werken, dus voor mij is een hele avond al geen doen. (en een hele dag dus ook niet) dat betekend dus morgen nog een taart bakken, vullen, afsmeren, bekleden en decoreren.
Plus dat ik morgen met @iden naar de fysio moet en ik het huis ook nog ff moet puinruimen voor de verjaardag.

Het helpt ook niet dat ik gewoon koos inspiratieloos ben op het moment. Heb de hele taart nog niet in mijn hoofd zitten, dus de deco van te voren maken wil ook niet.

Ach, we zien wel waar het schip strandt. En in het ergste geval: het is toch donker waar het heen gaat.
Gebruikers-avatar
diane76
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 3395
GeregistreerdCOLON Ma Aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Komt vast goed. Straks ben je lekker bezig en krijgt de taart vorm onder je handen. Voor je het weet staat er toch weer een knstwerkje op tafel. Zo werkt het bij mij vaak, ergens halverwege denk ik altijd dat het deze keer echt nìets gaat worden en het eindresultaat is vrijwel altijd acceptabel!

Succes!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
ailay
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 2480
GeregistreerdCOLON Ma Sep 13, 2010 12:12 pm

Re: Dit wordt dus echt niets

Bericht door ailay »

artcoco schreefCOLONKop op, het komt vast goed. En die eieren, dat is ook mijn zwakke plek. Je hebt er ook zo véél nodig, dan heb ik er net eentje te weinig ofzo. De rest heb ik meestal wel op voorraad.
Zal ik je erger vertellen? Ik had gewoon helemaal geen eieren meer in huis.

Taart nummer 1 heeft heel wat decoratie gekregen. En taart nummer 2 kwam vandaag gelukkig prachtig uit de oven en het bekleden ging zo waar ook wel redelijk. Ben dan ook bijna klaar, maar de puf is even weg. Morgen is er weer een dag en dan maak ik m wel af. Ik heb iig een idee in mijn hoofd wat ik er mee gaan doen. Das al de helft van het werk toch? :lol:

Nu lekker op de bank met een borrel, de TENS en mijn zere pootje omhoog.
ailay
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 2480
GeregistreerdCOLON Ma Sep 13, 2010 12:12 pm

Bericht door ailay »

Hier dan het uiteindelijke resultaat:

Afbeelding
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Super zeg, heel leuk en mooi.

Wat vind je zelf nu achteraf?
Gebruikers-avatar
m-v-Lara/Ilse
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 2144
GeregistreerdCOLON Di Jul 27, 2010 12:14 pm

Bericht door m-v-Lara/Ilse »

Nou het is dus echt wel wat geworden!
Els, mama van L@ra (11 jaar) en I(se (9 jaar)
Sinder

Bericht door Sinder »

nah leuk toch?!
Hanne

Bericht door Hanne »

een superlieve timmytaart. ik herken hem en het eendje meteen. en het ziet er keurig uit. uiteindelijk toch wel een heel goed resultaat.
Gebruikers-avatar
channiemam
J&J HAWAII
BerichtenCOLON 8111
GeregistreerdCOLON Di Jul 27, 2010 11:10 am

Bericht door channiemam »

Nou echt wel leuk geworden! mooi hoor.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Simoon
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 2354
GeregistreerdCOLON Di Jul 27, 2010 10:33 pm

Bericht door Simoon »

Als je dit echt niets noemt wil ik weleens een goede taart van je zien. Hij is toch prachtig.
Simoon mv Ellen en Senna
Jeanet

Bericht door Jeanet »

leuk hoor!!!!
ailay
J&J SANTORINI
BerichtenCOLON 2480
GeregistreerdCOLON Ma Sep 13, 2010 12:12 pm

Bericht door ailay »

Annemarie schreefCOLONWat vind je zelf nu achteraf?
Hij valt me achteraf best wel mee. Toen ik begon, had ik er echt een hard hoofd in, maar in zijn geheel is de taart best wel leuk geworden.
Er zitten wel flink wat schoonheidsfoutjes in, maar het smaakte allemaal prima. En dat is uiteindelijk toch het belangrijkste niet waar?
BUTTON_POST_REPLY