Mijn kado voor trouw vriendin deel 2

Moderator: Chantal

Plaats reactie
roetje

Mijn kado voor trouw vriendin deel 2

Bericht door roetje »

Afbeelding

Afbeelding


Niet zo mooi als die van corina, maar dit is pas mijn tiende taart...
Hopelijk zijn zij er blij mee...
Gebruikersavatar
diane76
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: ma aug 09, 2010 10:47 am

Bericht door diane76 »

Dit is een mooie taart toch? Echt een 'roetje' ;)

De bloemen aan de onderkant vind ik bijzonder mooi, het 'paartje' had ik natuurlijk al gezien, past er super bij! Nee hoor, een taart om trots op te zijn.

Dat ene hoekje ziet er net een beetje minder uit, kun je die aan de achterkant opstellen? (dus de hartjes omdraaien?)
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Gebruikersavatar
muppet
J&J HAWAII
Berichten: 9574
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:04 am

Bericht door muppet »

Ik vind hem heel leuk, een hele andere stijl dan Corina. Dusse niet jezelf zo tekort doen hoor!
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
roetje

Bericht door roetje »

bruiloft gaat ook andere stijl zijn denk ik zo..
en nee hartjes omdraaien heeft geen zin, want het staat niet in midden maar op randje. Dus er is duidelijke voor en achterkant.
En mijn man was te hard bezig met mikken om hoekje aan kant te zetten die ik gevraagd had.
De bloemen was ontzettend veel werk .. maar ben best tevreden over dat deeltje :)...
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Ze zullen er superblij mee zijn! En ik wil wedden dat 'ie heerlijk smaakt! Hoe heb je hem gevuld?
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
roetje

Bericht door roetje »

slagroom, marscarponé en aardbeitjes , lekker is ze, zowel vulling als biscuit is geproeft, zowel door mij als door de bruid.
En goedgekeurd :)
Jeanet

Bericht door Jeanet »

erg mooi hoor!!
je hebt er veel tijd en energie ingestoken
Hanne

Bericht door Hanne »

er zit tijd en liefde in. hij ziet er prima uit en te horen naar wat erin zit, smaakt ie vast ook heerlijk. dus wat wil je nog meer. ik zou er heel blij mee zijn als ik jouw vriendin was.
Suuz

Bericht door Suuz »

Mooi gemaakt!
roetje

Bericht door roetje »

gewoon met penseeltje en dan piep klein beetje van roze kleurstof, afvegen aan keukenrol en met restje paar blaadjes en dan zoverder...
Gebruikersavatar
Gerrie
J&J MAURITIUS
Berichten: 4161
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:45 pm

Bericht door Gerrie »

Erg leuk geworden. Helemaal leuk met die hartjes als bruidspaar. Ik zou denk ik de bovenste taart zonder reliëf gemaakt hebben, ik vind hem nu een beetje druk overkomen.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
roetje

Bericht door roetje »

hij is door iedereen ontzettend goed ontvangen.. veel komplimentjes gekregen ook over de smaak :)
roetje

Bericht door roetje »

ja eens taart weg was wel :)
en we zijn na officiele feest met deel mensen (inclusief bruidspaar) weg gegaan en het was na vijfen dat we thuis waren (ondanks dat karaoke om vier uur sluit...). Het was gewoon héél erg leuk feest.
En soms is het leukste wat er bestaat kijken hoe anderen genieten en plezier maken. Klinkt misschien raar, maar vooral daar heb ik gisteren oprecht van genoten.
Er zijn magnifieke foto's van taart gemaakt, die dan daarna in loop met andere foto's een hele avond geprojecteerd zijn op groot scherm.
Het van vriendin van bruid (die ik ook wel beetje ken, van vrijgezelle enzo) de vraag gekregen of als zij trouwt ik de taart wil maken. :) ik denk dat je geen mooier kompliment kan krijgen, ze meende het trouwens heel serieus, ontzettend fijn is dat :)
En mooiste moment van de avond, beste vriend die gewoon telefoonnummer doorgeeft aan meisje waar het al wel paar weekjes mee klikt. En hij die haar spontaan vraagt om met hem te dansen en de manier dat zijn ogen dan stralen :)
Plaats reactie