Vaderdag/ opadag

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Suuz

Vaderdag/ opadag

Bericht door Suuz »

Wie heeft er voor mij misschien een idee, het is voor mijn stiefvader. De kids vieren ipv vaderdag opadag. En omdat ik vandaag het fornuis binnen kreeg wil ik wel iets gaan bakken. Ik ben alleen helemaal inspiratieloos. Ik wilde een rechthoek met een hart erop, mijn eerste stapel :D of gewoon een rechthoek alleen.

Zijn hobbies zijn computers. Verder film.. Geen idee verder. Ik maak het wel met fondant en heb speciaal spul om erdoor te mixxen.
Suuz

Bericht door Suuz »

niemand een idee?
Suzanne

Bericht door Suzanne »

een toetsenbord? of juist het beeldscherm met een mooi plaatje erop?
Suuz

Bericht door Suuz »

bedankt meiden!

Ik heb een leuke wand tegel gekocht met een gedicht. Die ga ik er maar op leggen ;) En dan idd een vierkanten taart geheel in het wit, en dan dat er boven op.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Josh schreef:bedankt meiden!

Ik heb een leuke wand tegel gekocht met een gedicht. Die ga ik er maar op leggen ;) En dan idd een vierkanten taart geheel in het wit, en dan dat er boven op.
Lijkt me niet lekker 8) .

Ik zou de wandtegel namaken van fondant, heb je twee kadoos taart en tegel.
Jeanet

Bericht door Jeanet »

overhemd met stropdas
Jeanet

Bericht door Jeanet »

Suuz

Bericht door Suuz »

Bedankt voor de tips! Ik ben helaas nog niet zover voor boetseren hahahha.. Dat komt vanzelf wel nog..

Afbeelding

Dit is hem geworden, met witte kleine bloemetjes erom heen. De fondant zat er dit keer bijna helemaal goed erom!

Alleen de vulling wilde niet goed.. ik wilde eerst aardbei bavarois tussen doen. Alleen mijn slagroom stond niet koud, dus die wilde niet... Gelukkig had ik nog extra slagroom die ff in diepvries heb neergezet en met een bakje boven ijs ;) Maar intussen had ik eerder al de yoghurt bavarois mengsel klaargemaakt alleen was die te stijf al, en kon het niet netjes door de slagroom heen.. zucht.. Maar goed toen was het al 23 uur en heb ik het er toch maar ingesmeerd. Gelukkig is het fondant al vrij zoet. Maar goed leerpunt voor de volgende keer.
Suuz

Bericht door Suuz »

Geen reactie :(
Jeanet

Bericht door Jeanet »

komt vanzelf dat boetseren, al heel knap dat je de fondant over die grote vierkante taart kreeg Mooi hoor!
rees
J&J SANTORINI

Bericht door rees »

ahhh, wat een lieffie :D
groetjes van rachel, moeder van raven(19-08-1999) en gallyon (11-07-2005)
Plaats reactie