angry birds cakepops - het eindresultaat

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Hanne

angry birds cakepops - het eindresultaat

Bericht door Hanne »

hier zijn ze dan. zelf had ik een soort van piramide van piepschuim gebouwd en met alufolie bekleed.
ze kunnen veel beter ik weet het. maar de kinderen in de klas en ook de ouders vonden ze geweldig.
wat een shitwerk, dit is echt niet mijn ding. maar goed, blije bijna jarige daar gaat het om

Afbeelding

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Gast

Bericht door Gast »

Geweldig Hanne, geweldig! Leuk voor Leander dat hij zo'n mooie traktatie heeft.
Suzanne

Bericht door Suzanne »

vind ze echt superleuk, wat je al niet doet voor je kind hé.
mamasan

Bericht door mamasan »

Maar maar maar Hanne die zijn toch werkelijk waar echt supersupercool!!!!!! Oooh wat zou ik blij geweest zijn met zo'n tractatie vroeger (mijn mama kwam niet verder dan een mandarijn in gekleurd folie, maar wel met veel liefde ingepakt :-) )
Gebruikersavatar
Betje
J&J HAWAII
Berichten: 6817
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:38 am

Bericht door Betje »

Ik vind ze ontzettend lollig Hanne!
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Imke

Bericht door Imke »

Wauw! Ze zijn echt heel leuk geworden!!
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Te gek, echt heel leuk!
Hanne

Bericht door Hanne »

ik ben er drie avonden zo'n twee en half uur voor aan het werk geweest. er zit een volledige werkdag in.
Ik hoop dat de kindertjes ze ook lekker vinden. Ik zal het vanmiddag horen. Voor de juffen had ik geen zin meer om iets zelf te maken, die krijgen gewoon Merci.
Mieke

Bericht door Mieke »

Ze zijn erg gaaf!
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8116
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Bericht door channiemam »

helemaal goed!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Ze zijn geweldig joh. HEt gesprek van de dag op het schoolplein, wedden?

Ik moest trouwens nog aan je denken toen ik deze zag, of ben je inmiddels wel klaar met die Boze Vogels?
http://kolesqueeste.nl/2011/04/17/angry ... ody-anchor
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
Sinder

Bericht door Sinder »

ik vind ze echt supersuperleuk! Insturen bij Bakerella!
Hanne

Bericht door Hanne »

ik was er helemaal verlegen van op school. zo veel complimenten. de kinderen vonden ze heel gaaf. ongeveer de helft kent de angry birds, de anderen vond ze gewoon leuk. ze vonden ze allemaal lekker op eentje na, die een hekel aan jam heeft en dat zat er door. ik had van roomkaas een aardbeienjam de kleffe troep gemaakt om die ballen bijeen te houden.
ook kinderen uit hogere klassen die ons ermee zagen lopen, gingen echt helemaal uit hun dak, want die kenden allemaal de angry birds. maar het grappigst was dat vooral alle vaders (veel kinderen worden s ochtends door papa's gebracht en s middags door mama's gehaald) ze geweldig vonden, want die speelden het spel allemaal. ik was zo gevleid, terwijl ik ze zelf echt zo slordig vind. maar goed, dat heb ik altijd met mijn eigen maaksels.
Hanne

Bericht door Hanne »

ik denk dat we zelf altijd het strengst zijn over onze maaksels.

angry birds zijn vogeltjes die kwaad zijn op groene varkens omdat die hun eieren hebben gestolen en op willen eten.
de varkens hebben burchten van steen, hout, glas in allerlei vormen (bij elk level verschillend). de vogels moet je met een katapult afschieten om de burcht te vernietigen en daarmee de varkens die erin zitten. verschillende vogels kunnen weer andere dingen: je hebt een bom, een supersnelle, eentje die zich in drieen splitst etc. je hebt per keer een beperkt aantal vogeltjes, dus je moet ook strategie bepalen. bijzonder verslavend.
Plaats reactie