Spannend.. eerste opdracht (FOTO)

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Suuz

Spannend.. eerste opdracht (FOTO)

Bericht door Suuz »

Ik had jullie al laten weten dat ik een opdracht heb gekregen, en morgen is D-dag..

Dus ga nu verder met de afwerking, ik had het logo die op de CC al gemaakt en nu alleen de frosting nog maken.. Van roomkaas ;) En dan krijgen jullie de foto's te zien. :D

spannend.. ik krijg er geen geld voor ;) Is om te laten zien wat ik kan en evt meer opdrachten binnen te krijgen. De CC waren niet echt heel mooi rond geworden, terwijl ik wel precies hetzelfde deed als ik eerder had gedaan en die wel mooi waren geworden. Maar met fosting zal dat niet meer te zien zijn..

foto:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Suuz op ma jun 27, 2011 10:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Miem

Bericht door Miem »

Wel spannend dus. Krijgen we nog foto's straks??
Althea
J&J SANTORINI

Re: Spannend.. eerste opdracht

Bericht door Althea »

Josh schreef: spannend.. ik krijg er geen geld voor ;) Is om te laten zien wat ik kan en evt meer opdrachten binnen te krijgen.
Maar wel vergoeding van ingrediënten ed neem ik aan?

Succes ermee!
Althe@, mv I.sis (nov 2005)
Suuz

Re: Spannend.. eerste opdracht

Bericht door Suuz »

Althea schreef:
Josh schreef: spannend.. ik krijg er geen geld voor ;) Is om te laten zien wat ik kan en evt meer opdrachten binnen te krijgen.
Maar wel vergoeding van ingrediënten ed neem ik aan?

Succes ermee!
nee die ook niet.. zoveel is het echt niet ;) 24 cc met frosting en een kleine logo. Kosten van de producten liggen onder de 5 euro geloof ik. (zo uit mijn hoof gerekend)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ze zien er leuk uit, heb je ook een voorbeeld van het originele logo?
Suuz

Bericht door Suuz »

ja hoezo?
Suuz

Bericht door Suuz »

oh ok.. ff kijken of het me lukt. (is voor een schoolpoject geweest,wordt niet voor commuciele doeleinde gebruikt en is van het net afgehaald)

Afbeelding
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Martine-mv-Lucas schreef:
Josh schreef:ja hoezo?
ter vergelijking denk ik ;)
Inderdaad en nu ik het gezien heb kan ik ook zeggen goed gelukt!
Plaats reactie