die petitjes snij jij die na het bekleden met fondant ? ik heb ze laatst ook een keer gemaakt maar t viel niet mee om ze netjes te snijden
Mijn favoriete van deze reeks is e autotaart !
Super mooi met die kleuren in ik weet uit ervaring hoe zo'n drama het is om hem zonder scheuren te bekleden ! dus petje af hij is mooi !
thnx. nee eerst bekleden, dan de randen er netjes afsnijden en dan in stukjes snijden. Goed koelen voor het snijden en dan gaat het prima!
Ik heb ook minimaal 3 bestellingen per week dus ik produceer aardig ja. En ik maak niet eens overal een foto van, want bijv Hello Kitty cupcakes komen vaak voorbij, maar die zijn altijd hetzelfde.
ik vond de auto overigens vrij makkelijk, had anders verwacht idd. Misschien dat zoveel produceren ook dáár goed voor is!
de achterkant is niet zoveel anders dan de voorkant... Ook die lace heart cutter vormpjes om haar middel zeg maar en bloemen erop. Deze heb ik zonder plooien gemaakt.
er zitten echt grenzen aan mijn productiviteit.... net mail van iemand, 660 rechthoekige gebakjes van 7x4 met logo, voor........... a.s. maandag in amsterdam... tuuuuurlijk...