Dankjewel-taartje

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Sarina
J&J HAWAII

Dankjewel-taartje

Bericht door Sarina »

Voor een vriend die bij ons de muren binnen heeft geverfd! Bekleed met fondant, afwerkingen zijn van marsepein. Gevuld met een laagje banketbakkersroom en aardbeienjam.

Was lang geleden dat ik een taartje maakte, was best tevreden! Eerste keer ook dat de letters goed gingen (ik had poedersuiker op de marsepein gedaan) en eerste keer dat ik iets soort van boetseerde.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sarina op wo jun 29, 2011 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Tiki
J&J SANTORINI

Bericht door Tiki »

Mooi!
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Gast

Bericht door Gast »

Oh wat gaaf!
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

leuk, zeker met die vlek verf erbij.
Letters zijn zeker goed gelukt.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Wat een schatje! Die kwast is geniaal, erg leuk. Ik hou er wel van om op zo'n manier een taart persoonlijk te maken.
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Wat een leuk bedankje. Maar wat ik me nu afvraag, heb je paarse muren met rode vlekken?
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Angelique
J&J MALEDIVEN

Bericht door Angelique »

Gootje schreef:Wat een leuk bedankje. Maar wat ik me nu afvraag, heb je paarse muren met rode vlekken?

:crazy:

Alhoewel, paars is wel mooi :lol:
:crazy:
Jeanet

Bericht door Jeanet »

haha ja gewledig leuk gedaan maar leg uit waarom die kleuren.
Sarina
J&J HAWAII

Bericht door Sarina »

Gootje schreef:Wat een leuk bedankje. Maar wat ik me nu afvraag, heb je paarse muren met rode vlekken?
Bedankt voor de complimenten!

Haha, ik vroeg me al af wanneer die vraag zou komen :D
Had eerst al een heel verhaal getypt, maar dacht ach ja, wie zit daar op te wachten. Heel simpel; dit waren de kleuren die ik nog had en die nog mooi waren. De muren zijn gewit, maar ik had maar heel weinig wit en geen zin nieuwe te halen zolang ik nog een heleboel andere kleuren had. Vooral paars, roze en blauw. De blauwe marsepein was te oud en scheurde, roze vond ik niet zo voor een man en toen bleef dus paars over. Vond daar wel rood bij kleuren en voilà, een aparte kleurencombinatie :D.

Hij heeft het merendeel trouwens met een roller gedaan, maar vond een kwast (die hij ook had gebruikt voor langs het plafond) makkelijker te boetseren, dus het hele plaatje klopt niet, maar de bedoeling was gelukkig wel duidelijk en daar ging het om :)
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Mieke

Bericht door Mieke »

Hij is erg leuk geworden!
Domi mv Merel

Bericht door Domi mv Merel »

O wat leuk, net echt die verf!
Plaats reactie